Eredivisie 2017-18

Maasveld

Well-known member
Ik hoop dat PSV weer eens thuis mag beginnen. Is inmiddels alweer 9 seizoenen geleden (PSV - VVV) en pas 2x deze eeuw gebeurd...
Als ik een feel-good moment nodig heb kijk ik die samenvatting nog wel eens terug. Wat een wedstrijd was dat.
 

zwammy

Well-known member
NAC in de eerste 4 maanden 4 thuiswedstrijden op de zondag. Ik geloof er nog niet veel van.
 

JMD

Well-known member
Als ik een feel-good moment nodig heb kijk ik die samenvatting nog wel eens terug. Wat een wedstrijd was dat.
Zeker. Ik was iets minder blij met de uitslag zoals je zult begrijpen... Maar was een leuk duel om bij te zijn ja. Was op 31 juli als ik me goed herinner. Wat begonnen we toen vroeg met de competitie...
 

Joost

Well-known member
NAC in de eerste 4 maanden 4 thuiswedstrijden op de zondag. Ik geloof er nog niet veel van.

Roda 10 thuisduels op zondag en maar 4 keer op zaterdag.

Daarnaast Roda v Ajax op woensdag. Hier heeft iemand duidelijk zelf iets in elkaar gesleuteld, een watermerkje toegevoegd en het online gegooid.
 

Forza AZ

Well-known member
In dit nep concept staan voor AZ 3 uitwedstrijden op een midweekse speeldag. Dat kan nooit kloppen. Dat zou de KNVB vast eerlijker verdelen over de clubs.
 

Joost

Well-known member
Het is ook niet voor niets dat de KNVB er een tweet aan heeft besteedt dat het nep is. Dat deden ze eerder nooit.
 

Abubakari

Well-known member
Dinsdag maken de KNVB en de Sat?kroktten Lekker & Gezond Eredivisie Competitie het programma bekend.
 

Forza AZ

Well-known member
Het is ook niet voor niets dat de KNVB er een tweet aan heeft besteedt dat het nep is. Dat deden ze eerder nooit.
De KNVB slaat wel vaker flaters, maar als het echte programma nu nagenoeg hetzelfde is, maken ze zich wel heel belachelijk.

Ik ga er dus vanuit dat iemand teveel tijd over had en zelf een programma in elkaar is gaan sleutelen.
 

Miramar

Well-known member
Dat van De kampioen is al klaar..
c57b2b0a20e948bec16e4eb40ef45dbf.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie 2017-18

Ik teken voor dit concept programma. Mis ik slechts een thuiswedstrijd tegen PEC tijdens mijn drie weken vakantie. Daar komt mogelijk nog wel een CL thuiswedstrijd bij.
 

JMD

Well-known member
Ik gok op JMD.
Dat denk ik niet....

Dat van De kampioen is al klaar..
c57b2b0a20e948bec16e4eb40ef45dbf.jpg
Als dit waar zou zijn, dan is PSV - Feyenoord weer direct na de eerste groepswedstrijd van de CL/EL (net als vorig jaar), is Feyenoord - PSV (net als 2 jaar terug) direct na de winterstop, is Feyenoord - Ajax weer begin november (net als afgelopen jaar). Lijkt me een beetje erg veel toevalligheden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze zullen nu vast weer een keer de boel omgooien, dat Ajax voor de winterstop thuis speelt tegen Feyenoord en na de winterstop in de Kuip. Ook kan ik mij niet voorstellen dat ze ervoor gaan kiezen om zo weinig topwedstrijden richting het einde van de competitie in de plannen. Met dit schema heb je na speelronde 22 alleen nog maar een duel tussen PSV en Ajax over als topwedstrijden.
 

JMD

Well-known member
Ze zullen nu vast weer een keer de boel omgooien, dat Ajax voor de winterstop thuis speelt tegen Feyenoord en na de winterstop in de Kuip. Ook kan ik mij niet voorstellen dat ze ervoor gaan kiezen om zo weinig topwedstrijden richting het einde van de competitie in de plannen. Met dit schema heb je na speelronde 22 alleen nog maar een duel tussen PSV en Ajax over als topwedstrijden.

Vroeger gooide men het elk jaar om: het ene jaar PSV - Ajax / Ajax - Feyenoord / Feyenoord - PSV voor de winterstop en na de winterstop het omgedraaide, het andere jaar Ajax - PSV / PSV - Feyenoord en Feyenoord - AJax voor de winterstop.

De laatste jaren is het echter steeds hetzelfde. Wordt wel weer eens tijd dat het draait ja.
 

Pascallovic

Well-known member
Net als vorig seizoen dus een relatief makkelijke start. We hebben gezien hoe soepel dat ging thuis tegen Roda en Willem II.

Serieus, waarom spelen we op kerstavond?

Weer een potenti?le kampioenswedstrijd op Woudenstijn in speelronde 34.
 
Bovenaan