Eredivisie 2017-18

stc

Well-known member
PSV-duels mogen dan dit seizoen zelden goed zijn, spannend zijn ze bijna altijd wel omdat we nooit afstand nemen... Dus heb geen last van in slaap vallen... :p

Je kan beter PSV thuis kijken dan in het stadion. Het is in het stadion veel te koud door de verwarming problemen bij PSV. Het was afgelopen woensdag avond veel te koud in het stadion.
 

JMD

Well-known member
Je kan beter PSV thuis kijken dan in het stadion. Het is in het stadion veel te koud door de verwarming problemen bij PSV. Het was afgelopen woensdag avond veel te koud in het stadion.

Onzin. PSV was het enige stadion in NL waar alles en iedereen verwarmd werd... Gewoon een extra trui aandoen.
 

stc

Well-known member
Onzin. PSV was het enige stadion in NL waar alles en iedereen verwarmd werd... Gewoon een extra trui aandoen.

Ik weet niet of je het mee hebt gekregen, maar ze mogen de verwarming in het stadion niet meer gebruiken door gemeente en zijn nog steeds bezig met aanpassen van de verwarming.
 

JMD

Well-known member
Ik weet niet of je het mee hebt gekregen, maar ze mogen de verwarming in het stadion niet meer gebruiken door gemeente en zijn nog steeds bezig met aanpassen van de verwarming.

Weet ik (zat zelf in december in het stadion). Ik geef alleen aan dat 'geen verwarming' een onzinreden is. Het PSV-stadion is het enige stadion met verwarming. Zonder moet je ook voetbal kunnen volgen.
 

stc

Well-known member
Weet ik (zat zelf in december in het stadion). Ik geef alleen aan dat 'geen verwarming' een onzinreden is. Het PSV-stadion is het enige stadion met verwarming. Zonder moet je ook voetbal kunnen volgen.

Ik word ook niet warm van het spel van PSV...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is een een seizoen leuk als je achttien jaar geen titel hebt gewonnen, maar daarna wil je ook wel iets zien wat op voetbal lijkt.
 

zwammy

Well-known member
Een verwarming bij het voetballen :sad: Hebben ze bij NAC ok gehad, tot ze erachter kwamen dat het toch best prijzig is.
 
Bovenaan