EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0

EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Ik heb er niet veel van gezien, maar ik begrijp dat AZ terecht gewonnen heeft. Mooi zo, kunnen we gewoon normale voorbereiding in en heeft Nijland in elk geval niet het idee dat de selectie zo enorm goed is.

Sorloth is echt zwak trouwens. Die kan niks. Typisch voorbeeld van een speler die onnodig een plek voor een Nederlandse jeugdspeler bezet houdt.
 

Abubakari

Well-known member
Goeie start van Groningen, maar daarna was AZ inderdaad beter en dwong Groningen weinig meer af. Gaf ook niet heel veel weg, maar wat ze weg gaven -met name na rust toen ze wat meer risico moesten nemen- waren ook gelijk prima kansen die AZ ook direct benutte. Gebrek aan creativiteit bij Groningen brak ze weer eens op. Idrissi is een leuke speler, maar had gister 0,0 rendement. Bacuna speelt alles terug of breed, Linssen was gister ook vrij onzichtbaar. De rest zijn vooral hardlopers en werkers. En S?rloth was gister echt heel slecht, er werd hard gejuicht toen hij gewisseld werd. ook wel weer sneu, maar goed, het zegt wel wat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gelukkig maar, je blijft ergens toch hopen op een wonder. Nu niet meer. En ik heb 3-1 in de toto.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom feliciteer jij de Vitessenaren hier niet met de bekerwinst?


Voor de finale van de PO, hup Utrecht, jullie verdienen het.
 

leo1949

Well-known member
Waarom feliciteer jij de Vitessenaren hier niet met de bekerwinst?


Voor de finale van de PO, hup Utrecht, jullie verdienen het.

Bij deze dus Vitesse gefeliciteerd met de bekerwinst.
Maar wat de 2e regel betreft waarom gun je het AZ niet na deze resultaten.

FC Utrecht------2 sc Heerenveen 1 --3-1

AZ---------------4 FC Groningen--1-- 4-1

Voor de finale van de PO, hup AZ, jullie verdienen het.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Omdat Utrecht over het gehele seizoen de best of the rest is. Knappe prestaties van een evenwichtige groep met een heel goede trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Die Stengs laat zich mooi zien zo aan het einde van het seizoen. Prima voetballer.

Streppel vindt dat het allemaal niet zo slecht gaat de tweede seizoenshelft. Hij werd bijna woedend toen Kraay het durfde om kritische kanttekeningen te plaatsen.
 

Forza AZ

Well-known member
Gelijk spelen tegen 10 Ierse amateurs is nu ook niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Klopt, maar de groep werd wel overleefd uiteindelijk.


Utrecht was in de competitie echter veruit de betere met 13 punten voorsprong. Ik hou me er maar aan vast dat sinds de huidige play-offs in 2006 werden ingevoerd slechts 1x de hoogste club uit de competitie ook de play-offs won. Dat was dan wel weer Utrecht in 2013.
 
Bovenaan