EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0

EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
nieuws_europaleague_bal.jpg


Op naar Groningen-Heerenveen in de Play Off finale. Heerenveen heeft zich al een half jaar in lopen houden, wat zullen die knallen tegen het favoriete FC Utrecht.
En Groningen zal er in twee wedstrijden wel een stuk of 8 maken tegen AZ.

Woensdag om 18.30 Heerenveen-Utrecht, om kwart voor 9 is het Groningen-AZ.

Returns zijn zaterdag
18.30 Utrecht-Heerenveen
20.45 AZ-Groningen
 

Eresd?g?

Banned
Heerenveen is natuurlijk kansloos tegen Utrecht. Groningen zal waarschijnlijk over twee wedstrijden wel winnen van AZ. Utrecht - Groningen wordt mooie finale. Groningen heeft zeker meer Europese punten door hun bekerwinst paar jaar geleden?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er is maar ??n ploeg die hier iets verdient en dat is Utrecht. Ik zou me bijna schamen als Heerenveen of Groningen zo de EL ingaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er is maar ??n ploeg die hier iets verdient en dat is Utrecht. Ik zou me bijna schamen als Heerenveen of Groningen zo de EL ingaat.

Na een half jaar vakantie kan SC Heerenveen het toch wel opbrengen om twee weken wat te laten zien?
 

Forza AZ

Well-known member
Heerenveen is natuurlijk kansloos tegen Utrecht. Groningen zal waarschijnlijk over twee wedstrijden wel winnen van AZ. Utrecht - Groningen wordt mooie finale. Groningen heeft zeker meer Europese punten door hun bekerwinst paar jaar geleden?
AZ: 32,713
Groningen: 8,713
Heerenveen: 7,713
Utrecht: 6,713

Kan nog 0,040 of 0,080 bijkomen afhankelijk van het resultaat van Ajax in de EL-finale.

Dat puntenverschil tussen Groningen, Heerenveen en Utrecht zal echter niet veel uitmaken voor de lotingen in de voorrondes. In de 2e voorronde zullen ze allemaal een geplaatste status hebben, in de 3e en 4e voorronde niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We hadden de regels zoals in Italie moeten hebben. Als je daar met meer dan 9 punten voorsprong eindigt op de ploeg achter je, hoef je niet mee te doen aan de play-off. Utrecht staat er 11 voor op Vitesse. Hadden we dus geen eens play-offs gehad. Ideaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou ook zeggen dat FC Utrecht het gewoon heeft verdiend. Laten zij de playoffs dan maar winnen ook.
 

Eresd?g?

Banned
Ik zou ook zeggen dat FC Utrecht het gewoon heeft verdiend. Laten zij de playoffs dan maar winnen ook.
Eens, maar dat dachten we vorig seizoen ook. Vervolgens stuntte Heracles.... Een dergelijk scenario voorzie ik nu voor Groningen. Zijn precies op t juiste moment in de juiste vorm.
 

Abubakari

Well-known member
Voor 15 euro ter hoogte van de middenlijn zitten bij Groningen-AZ, nou vooruit dan maar. Heb ik me toch gek laten maken door het lyrische stukje in het DVHN. Maar goed, Grunn speelt ook inderdaad wel een stuk beter de laatste tijd. En AZ is een ploeg die zich niet verstopt, dus hopelijk een mooie wedstrijd met een stuk of zes doelpunten.
 

Forza AZ

Well-known member
Voor 15 euro ter hoogte van de middenlijn zitten bij Groningen-AZ, nou vooruit dan maar. Heb ik me toch gek laten maken door het lyrische stukje in het DVHN. Maar goed, Grunn speelt ook inderdaad wel een stuk beter de laatste tijd. En AZ is een ploeg die zich niet verstopt, dus hopelijk een mooie wedstrijd met een stuk of zes doelpunten.
Als ze eerlijk verdeeld worden (3-3) dan vind ik het prima.
 
Bovenaan