EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0

EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Forza AZ

Well-known member
FC Utrecht? A.u.b. niet. Kunnen niet eens van een Luxemburgse club winnen.
Is het aantal punten voor de ranking je uitgangspunt, dan is AZ de beste optie. Omdat AZ in de 3e en 4e voorronde geen geplaatste clubs zal treffen en daardoor een veel grotere kans maakt op het halen van de groepsfase.
 

Pascallovic

Well-known member
Tja, Feyenoord verloor er zelfs van. Moeten we die dan ook maar niet Europa in sturen?
Ik vond mijn opmerking inderdaad net zo goedkoop als het verwijzen naar een uitschakeling van FC Utrecht jaren terug, als reden dat ze maar niet Europa in zouden moeten.
 

erka

Well-known member
Wie wordt er in begin augustus dit keer uitgeknikkerd in Europa, als iedereen op vakantie is? Leuk, ik heb er weer zin in!

FC Groningen heeft sinds het begin van de playoffs in 2006 trouwens maar 2x niet meegedaan, in 2012 en in 2015. En dan was 2015 vanwege de bekerwinst ook nog. Dat is best constant wel.
 

erka

Well-known member
Overigens vind ik ook dat FC Utrecht Europa in moet, daar zou ik volledig vrede mee hebben.

Als zij het niet halen laat FC Groningen het dan maar winnen.
 

Abubakari

Well-known member
Als ze eerlijk verdeeld worden (3-3) dan vind ik het prima.

Sorry, ik heb 4-2 ingevuld op het bestelformulier. Al is 3-3 mij ook best hoor.

Ik heb er zowaar zelfs wel een beetje zin in, woensdag is het -naar het schijnt- prachtig weer, dan laat op de avond nog een mooi potje voetbal in het stadion, leuk man.
 
G

Gast

Guest
Ik ben er idd ook nog niet zo gerust op maar itt vorig seizoen is Utrecht nagenoeg fit. Vorig seizoen waren Ruiter, Ayoub en Letschert geblesseerd en dat waren toendertijd dragende spelers.
Het gevaar is dat iedereen nu weer op 0 nul begint en er nog niets zeker is ondanks de met overmacht behaalde 4e plaats
 

JMD

Well-known member
We hadden de regels zoals in Italie moeten hebben. Als je daar met meer dan 9 punten voorsprong eindigt op de ploeg achter je, hoef je niet mee te doen aan de play-off. Utrecht staat er 11 voor op Vitesse. Hadden we dus geen eens play-offs gehad. Ideaal.

Huh? Sinds wanneer zijn die regels er?
 

Forza AZ

Well-known member
Huh? Sinds wanneer zijn die regels er?
Gaat inderdaad om promotie vanuit de Serie B. Daar bestaat al heel lang de regel dat als de nummer 3 meer dan 10 punten voor de nummer 4 eindigt er geen play-offs zijn, en de nummer 3 direct promoveert. Alleen in 2007 is dat overigens gebeurt.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen supporters laten de club in de steek, worden maar 10 tot 12.000 mensen verwacht.

Da's nog altijd meer dan bij Cambuur. Oorzaken zijn natuurlijk het tijdstip (werk, het is geen Leeuwarden he :) ), het vreselijke spel, de vreselijke resultaten en weinig tot geen uitzicht op betere tijden. Ach, desnoods doen we een 'Ajax-je' en staat er gewoon 20.000 op teletekst
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor een Ajax-je moet je wel de 20.000 kaarten daadwerkelijk verkopen. Of zijn ze inbegrepen bij de seizoenkaart?
 

Bernardo

Well-known member
Da's nog altijd meer dan bij Cambuur. Oorzaken zijn natuurlijk het tijdstip (werk, het is geen Leeuwarden he :) ), het vreselijke spel, de vreselijke resultaten en weinig tot geen uitzicht op betere tijden. Ach, desnoods doen we een 'Ajax-je' en staat er gewoon 20.000 op teletekst

Toch knap, weer Cambuur er bij moeten halen haha!
 
Bovenaan