Is prima, maar je moet wel realistisch blijven natuurlijk.0-6 is toch ook acceptabel?
Is prima, maar je moet wel realistisch blijven natuurlijk.0-6 is toch ook acceptabel?
Is het aantal punten voor de ranking je uitgangspunt, dan is AZ de beste optie. Omdat AZ in de 3e en 4e voorronde geen geplaatste clubs zal treffen en daardoor een veel grotere kans maakt op het halen van de groepsfase.FC Utrecht? A.u.b. niet. Kunnen niet eens van een Luxemburgse club winnen.
Tja, Feyenoord verloor er zelfs van. Moeten we die dan ook maar niet Europa in sturen?AZ en Heerenveen konden dit seizoen niet van de degradant winnen.
Ik vond mijn opmerking inderdaad net zo goedkoop als het verwijzen naar een uitschakeling van FC Utrecht jaren terug, als reden dat ze maar niet Europa in zouden moeten.Tja, Feyenoord verloor er zelfs van. Moeten we die dan ook maar niet Europa in sturen?
Als ze eerlijk verdeeld worden (3-3) dan vind ik het prima.
We hadden de regels zoals in Italie moeten hebben. Als je daar met meer dan 9 punten voorsprong eindigt op de ploeg achter je, hoef je niet mee te doen aan de play-off. Utrecht staat er 11 voor op Vitesse. Hadden we dus geen eens play-offs gehad. Ideaal.
Gaat inderdaad om promotie vanuit de Serie B. Daar bestaat al heel lang de regel dat als de nummer 3 meer dan 10 punten voor de nummer 4 eindigt er geen play-offs zijn, en de nummer 3 direct promoveert. Alleen in 2007 is dat overigens gebeurt.Huh? Sinds wanneer zijn die regels er?
FC Utrecht? A.u.b. niet. Kunnen niet eens van een Luxemburgse club winnen.
Heerenveen supporters laten de club in de steek, worden maar 10 tot 12.000 mensen verwacht.
Voor een Ajax-je moet je wel de 20.000 kaarten daadwerkelijk verkopen. Of zijn ze inbegrepen bij de seizoenkaart?
Gratis toegang met een seizoenskaart
Da's nog altijd meer dan bij Cambuur. Oorzaken zijn natuurlijk het tijdstip (werk, het is geen Leeuwarden he), het vreselijke spel, de vreselijke resultaten en weinig tot geen uitzicht op betere tijden. Ach, desnoods doen we een 'Ajax-je' en staat er gewoon 20.000 op teletekst