Wat ook niet helpt is dat jongens die aan het begin van hun tienerjaren iets beter lijken te zijn dan de rest vervolgens in hun essentiele ontwikkelingsfase enkel rondjes lopen op een bijveld van een Engelse (top)club.
Ik zit niet te wachten op het betonvoetbal van Lagerback.Wacht, 1 van die coaches van IJsland gaat toch na het EK weg? Misschien kan die dan Nederlands ns goed neerzetten! Want we verdienen het EK gewoon niet.
Waanzin, het Nederlands elftal dient gewoon een Nederlandse bondscoach te hebben.
Ik zit niet te wachten op het betonvoetbal van Lagerback.
Waanzin, het Nederlands elftal dient gewoon een Nederlandse bondscoach te hebben.
Ik vind de nationaliteit niet zo belangrijk. Als er in Nederland niet veel aanbod is, kun je best over de grens kijken. Zou niet weten wat daar het bezwaar tegen is.
Als je de trainers niet hebt is het wellicht een optie, maar een land als Nederland moet in staat zijn om met een goede Nederlandse coach te komen. Wellicht ook een principe kwestie ... zelfs in de Eredivisie kom je weinig tot geen buitenlandse coaches tegen.
Ik vraag mij af hoeveel feeling een buitenlandse coach met het Nederlandse voetbal zou kunnen hebben. Wellicht kan hij voor een frisse blik zorgen, maar het is in mijn opinie ook een vorm van zwakte als je in het buitenland op zoek moet naar een geschikte trainer voor je nationaal elftal.
Mij lijkt dat juist een prima optie.Jamel gooide het balletje Klopp op en de Duitse (social) media schijnt dat over te nemen. Dat lijkt mij nog niet eens een prima optie. Beter dan de beschikbare alternatieven.
Klopp? Ik ben voor.
Leuk zo'n Limburgs coach.
Leuk zo'n Limburgs coach.
Gezien onze beperkte kwaliteiten zeker achterin zou het niet heel gek zijn om meer zekerheid in te bouwen. Resultaat boven alles. We moeten af van die Hollandse (lees Ajax) gedachtegang.