Ik zie een Wim Koevermans geen bondscoach van Nederland worden eerlijk gezegd.
Dan moet je je weer gaan beroepen op Van Gaal. Een dubbele baan zoals met Hiddink destijds.
Verbeek zie ik ook geen bondscoach van Nederland worden, valt niet echt in het rijtje van elite coach maargoed als Blind bondscoach mag worden dan bevestigt dat al gelijk mijn ongelijk.
Nederland heeft de laatste jaren nooit een probleem gehad met het aanstellen van een trainer, dat we hierover in discussie zijn komt erg irre?el over.
Kwantiteit zegt natuurlijk niets over kwaliteit.Dat heb ik geschreven in de zin van als Nederland trainers naar alle hoeken van de wereld stuurt ze zelf gewoon een Nederlandse bondscoach horen te hebben.
Ik denk niet dat de KNVB voor een buitenlander zal gaan, en dat men na Blind 'gewoon' voor de Boer of Koeman gaat.
Zolang ze niet met Capello aankomen zie ik geen probleem in een buitenlander.
Voor een frisse blik moet je dan juist weer niet bij Klopp zijn.Wat een gezeur van sommigen over een buitenlander, ik zie het graag. Iemand met een frisse blik op het Nederlandse voetbal. Daarom lijkt Klopp me ook een goede.
Wat een gezeur van sommigen over een buitenlander, ik zie het graag. Iemand met een frisse blik op het Nederlandse voetbal. Daarom lijkt Klopp me ook een goede.
En dan moet je ook nog maar afwachten of die buitenlandse trainer naar Nederland wil komen. Als je er een haalt, moet het wel een topper zijn.