[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

Fenerium

Member
Ik zie een Wim Koevermans geen bondscoach van Nederland worden eerlijk gezegd.

Dan moet je je weer gaan beroepen op Van Gaal. Een dubbele baan zoals met Hiddink destijds.
 

gevegt

Well-known member
Ik zie een Wim Koevermans geen bondscoach van Nederland worden eerlijk gezegd.

Dan moet je je weer gaan beroepen op Van Gaal. Een dubbele baan zoals met Hiddink destijds.

Je valt me een beetje tegen. Je schermt met 'Al die trainers in het buitenland' en komt met een trainer die totaal niet haalbaar is.

Verbeek, dat zou kunnen, maar is nog niet beschikbaar.
 

Fenerium

Member
Verbeek zie ik ook geen bondscoach van Nederland worden, valt niet echt in het rijtje van elite coach maargoed als Blind bondscoach mag worden dan bevestigt dat al gelijk mijn ongelijk.

Nederland heeft de laatste jaren nooit een probleem gehad met het aanstellen van een trainer, dat we hierover in discussie zijn komt erg irre?el over.
 

gevegt

Well-known member
Verbeek zie ik ook geen bondscoach van Nederland worden, valt niet echt in het rijtje van elite coach maargoed als Blind bondscoach mag worden dan bevestigt dat al gelijk mijn ongelijk.

Nederland heeft de laatste jaren nooit een probleem gehad met het aanstellen van een trainer, dat we hierover in discussie zijn komt erg irre?el over.

Je zwengelt het zelf aan en nu weet je geen rijtje namen uit alle uithoeken van de wereld te noemen?
 

Fenerium

Member
Dat heb ik geschreven in de zin van als Nederland trainers naar alle hoeken van de wereld stuurt ze zelf gewoon een Nederlandse bondscoach horen te hebben.
 

gevegt

Well-known member
Dat heb ik geschreven in de zin van als Nederland trainers naar alle hoeken van de wereld stuurt ze zelf gewoon een Nederlandse bondscoach horen te hebben.
Kwantiteit zegt natuurlijk niets over kwaliteit.
Volgens mij is Blind nog zo slecht niet, maar ik zou hem zo inruilen voor een type Jans.
 

Susa

New member
Jurgen Klop zal never nooit bondscoach van die scheiz Hollander worden.

Als er uberhoubt een Duitser is die dat zou willen moet het Klinsman wel zijn.
 

Mario

Well-known member
Ik denk niet dat de KNVB voor een buitenlander zal gaan, en dat men na Blind 'gewoon' voor de Boer of Koeman gaat.
 

Cees

New member
Ik denk niet dat de KNVB voor een buitenlander zal gaan, en dat men na Blind 'gewoon' voor de Boer of Koeman gaat.

Koeman heeft duidelijk aangegeven de stap nu niet te willen maken. Die heeft nog wel wat rancuneuze gevoelens richting Van Oostveen en die heeft afgelopen seizoen veel opgebouwd in Southampton. Als dat daar een beetje goed blijft lopen zie ik hem niet instappen mocht dat van toepassing zijn.
Maar wanneer dit seizoen juist heel tegenvallend gaat verlopen weet je het natuurlijk nooit.

Verder wordt ik wel een klein beetje enthousiast van Klopp of Klinsman. Een frisse blik naar onze voetballers is niet verkeerd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wat een gezeur van sommigen over een buitenlander, ik zie het graag. Iemand met een frisse blik op het Nederlandse voetbal. Daarom lijkt Klopp me ook een goede.
 

Mario

Well-known member
Wat een gezeur van sommigen over een buitenlander, ik zie het graag. Iemand met een frisse blik op het Nederlandse voetbal. Daarom lijkt Klopp me ook een goede.

En dan moet je ook nog maar afwachten of die buitenlandse trainer naar Nederland wil komen. Als je er een haalt, moet het wel een topper zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dan moet je ook nog maar afwachten of die buitenlandse trainer naar Nederland wil komen. Als je er een haalt, moet het wel een topper zijn.

Dat de buitenlandse trainer beter moet zijn dan de Nederlandse alternatieven lijkt mij evident.
 

JMD

Well-known member
In Engeland was er in 2000 een hoop heisa toen de FA een buitenlandse coach aanstelde in de vorm van Eriksson. Een jaar of 5 later was men daar toch wel tevreden over.

Ik denk juist dat het voor Nederland goed zou zijn om nu een buitenlander aan te stellen als Blind weg is (wat nog wel even gaat duren ben ik bang). Die begint neutraal en kijkt met een open blik.

Misschien wil Guardiola??? :)
 
Bovenaan