[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

JFK

Well-known member
Misschien zal niet iedereen het met mij eens zijn maar als ik de laatste wedstrijden (die ik slechts deels zag) en resultaten zo bekijk dan kon het nog best wel eens lastig worden voor Oranje worden om het EK te winnen.

Het EK winnen wordt inderdaad een lastig verhaal, maar de laatste 4 bereiken moet te doen zijn.
 

erka

Well-known member
COUl0VWXAAAMj8O.jpg
 

JFK

Well-known member
Mee eens. En als we een beetje gunstig loten treffen Duitsland en dan is de weg naar de finale open.

En dan sta je zomaar in de finale tegen het gastland dat niet tegen de intense druk op kan.
Volgende stap is dan de grachtentocht in Amsterdam.
 

gevegt

Well-known member
En dan sta je zomaar in de finale tegen het gastland dat niet tegen de intense druk op kan.
Volgende stap is dan de grachtentocht in Amsterdam.
Kortom, appeltje eitje.
Het zwaarste is dan nog die rondvaart. Daar zou ik persoonlijk de finale om verliezen.
 

Mario

Well-known member
Wellicht moeten we een keer andere landen de kans geven om mee te kunnen doen aan het EK.

Europees kampioen worden is zo 1988 ...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon een EK van 32 landen organiseren. Kom op zeg, Nederland moet wel een eerlijke kans krijgen om zich te plaatsen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

We zitten over de vijftig aangesloten sportbonden. Ik geloof niet dat ieder land al een sportbond heeft die is aangesloten (Kosovo?). Bij een aantal landen kun je je echter weer afvragen of ze wel in Europa liggen. Isra?l ligt iig niet in Europa, maar doet wel met ons mee.
 

Mario

Well-known member
Ik verwacht binnenkort nog wel weer wat nieuwe leden :

Abchazi?
Kosovo
Nagorno-Karabagh
Noord Cyprus
Zuid Osseti?
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Uit dat rijtje wordt alleen Kosovo door veel landen erkend. Abchazi? en Zuid Osseti? worden door Transiti? en wellicht Rusland erkend, maar daar houdt het ook ongeveer mee op. Nagorno-Karabagh is in Azerbeijan?
 

Keyser S?ze

New member
Een alternatief kampioenschap voor D-landen organiseren? Maken we een goede kans op de titel (als we tenminste Luxemburg van ons af kunnen houden).
 

Fenerium

Member
Ik heb niets met Turkije, ondanks dat ik een trouwe Fenerbahce supporter ben heeft Oranje me altijd meer getrokken, kan ook niet anders als je bent opgegroeid met Dennis Bergkamp, Overmars, Davids en Kluivert.

Ik heb in geen jaren zo'n slecht Nederland gezien, inspiratieloos, ambitieloos, op, noem het hoe het je wilt noemen, desondanks denk ik dat Nederland volgend jaar aanwezig zal zijn. Als je gaat vragen waarom, Turkije is slecht, ?berslecht, bovendien zijn ze niet consequent, winnen van Nederland, gelijkspelen tegen Letland is hier een uitstekend voorbeeld van.

Nederland had veel meer balbezit in de tweede helft, de Turken zakten helemaal terug naar de laatste linie. Normaal gesproken schuif je een linie naar voren zodat je druk kan zetten om balverlies te kunnen forceren bij de tegenstander maar zelfs dit heb ik niet zien gebeuren. Nederland kon vrijuit voetballen op de Turkse helft maar deed hier vervolgens niets mee.

Om een lang verhaal kort te houden mocht Nederland het EK halen (die kans bestaat en is best groot) dan is er nog veel werk aan de winkel dan weet ik niet of het eigenlijk beter is dat je thuis blijft.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan