[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

?

?uti

Guest
Voor de kwalificatie van 2018 gewoon Frank de Boer aanstellen.

Dat WK van 2018 gaan wij helemaal niet halen. Frankrijk wint de kwalificatie op zijn sloffen en wij krijgen het nog lastig genoeg met Zweden en Bulgarije, zelfs Wit-Rusland is geen zekerheidje meer voor Oranje.
Het scheelt dat je eigenlijk helemaal niet naar dat WK in Rusland moet willen, in die zin zou niet kwalificeren helemaal niet erg zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Toen ik dat leuke potje in Alkmaar van t weekend zat te kijken had ik al t idee dat bepaalde spelers nog wel mee konden. Dan doel ik op Pierre, Edgar en natuurlijk Clarence zelf. Na gisteravond ben ik hiervan overtuigd.
 

Susa

New member
Toen ik dat leuke potje in Alkmaar van t weekend zat te kijken had ik al t idee dat bepaalde spelers nog wel mee konden. Dan doel ik op Pierre, Edgar en natuurlijk Clarence zelf. Na gisteravond ben ik hiervan overtuigd.

Nou ja niet helemaal overtuigd maar ik denk ook dat Clarence Seedorf op dit moment sterker is dan Daley Blind op het middenveld.
 

Pascallovic

Well-known member
We zijn toe aan een buitenlandse coach, liefst een Italiaan.

Die maken er de laatste toernooien anders ook niks van, dus een Italiaan hoeft van mij niet. Qua bondscoach gooien ze wat mij betreft Seedorf/Kluivert voor de groep, of anders Peter Bosz van Vitesse. Vrees dat we het in die categorie moeten zoeken. Heeft Martin Jol ooit open gestaan voor het bondscoachschap?
 

Maasveld

Well-known member
Die maken er de laatste toernooien anders ook niks van, dus een Italiaan hoeft van mij niet. Qua bondscoach gooien ze wat mij betreft Seedorf/Kluivert voor de groep, of anders Peter Bosz van Vitesse. Vrees dat we het in die categorie moeten zoeken. Heeft Martin Jol ooit open gestaan voor het bondscoachschap?
EK-finale, wat een prutsors inderdaad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jurgen Klopp vind ik prima. Broertjes Koeman vind ik ook prima, maar het momentum lijkt voorbij te zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

Die kan als ie wil overal naar toe. Denk niet dat hij dan voor Oranje kiest. Wel iemand die ik zou willen zien overigens.

Is het dan niet dat soort types eigen om lekker hun eigen weg te kiezen?
 

Shayman

New member
Misschien zal niet iedereen het met mij eens zijn maar als ik de laatste wedstrijden (die ik slechts deels zag) en resultaten zo bekijk dan kon het nog best wel eens lastig worden voor Oranje worden om het EK te winnen.
 
Bovenaan