[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

• Winst voor Oranje en naar de play offs

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ik heb het niet zo op Zoet. Ik was lekker voor Stekelenburg gegaan.

Steek is beter dan Zoet, maar kan me voorstellen dat Zoet wordt opgesteld. Want die was de 3e keeper in deze selectie. Als Blind nu Steek had opgesteld was dat onlogisch geweest, dan had Blind direct Steek bij de selectie moeten halen en niet Zoet.

Lekkere verdediging overigens bij de 0-1.

Max

Administrator
Forumleiding
Man man man wat laks. Dat er niet een knopje om gaat bij Riedewald, Bruma en Depay wanneer Van Dijk instapt.

Maasveld

Well-known member
Slecht doordekken van Dijk, Depay die niet meeloopt, Bruma die niet coacht, Zoet die geen poot uitsteekt. Het zijn geen persoonlijke fouten, het zijn allemaal teamfouten.

Cees

New member
Heel het middenveld staat stil en niemand wilde bal hebben. Typerend voor dit elftal.

Max

Administrator
Forumleiding
Steek is beter dan Zoet, maar kan me voorstellen dat Zoet wordt opgesteld. Want die was de 3e keeper in deze selectie. Als Blind nu Steek had opgesteld was dat onlogisch geweest, dan had Blind direct Steek bij de selectie moeten halen en niet Zoet.

Lekkere verdediging overigens bij de 0-1.

Dat snapt iedereen, maar als een grote coach mag je ook a-standaard beslissingen nemen wanneer het erom gaat. Breek gerust met iedere zogenaamde regel, je moet je kwalificeren.

Bovenaan