[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

  • Winst voor Oranje en naar de play offs

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Morgen om 20:45 in de Arena de wedstrijd die het laatste sprankje hoop is.

Er moet gewonnen worden en dan moet ook IJsland winnen om nog via de play offs een ticket naar Frankrijk te ontvangen. Alle andere opties betekenen gewoon exit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De lampen van het Olympisch Stadion gaan al om half negen uit vanwege de algemene ledenvergadering, dus ik ben keurig op tijd thuis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
4-0 of zo.

Die Tsjechen zullen het allemaal best vinden.

Dan gaan we straks nog denken dat Blind een topcoach is. Kut Tsjechen! Ik verwacht dat wij het tegen een B-ploeg van Tsjechi? het overigens ook lastig gaan hebben.
 

Mario

Well-known member
Nederland wint ruim, en de Turken scoren vlak voor tijd de gelijkmaker. In extremis dus ...
 

inhethoekje

Active member
Keeper van IJsland en NEC ligt er door een schouderblessure voor maanden uit mocht er nog enige hoop zijn dat IJsland iets kon doen voor ons dan is het nu wel bekeken, hij was de minst slechte van wat ze hebben in IJsland dus wat er nu onder de lat komt te staan tegen de Turken is 3 keer niks.
 

RickPSV

Active member
Keeper van IJsland en NEC ligt er door een schouderblessure voor maanden uit mocht er nog enige hoop zijn dat IJsland iets kon doen voor ons dan is het nu wel bekeken, hij was de minst slechte van wat ze hebben in IJsland dus wat er nu onder de lat komt te staan tegen de Turken is 3 keer niks.

die andere keeper heeft n prima carriere gehad al is ie nu ver in de 30.
 

Pascallovic

Well-known member
die andere keeper heeft n prima carriere gehad al is ie nu ver in de 30.
Je bedoeld die 40 jarige keeper die in zijn carriere niet verder is gekomen dan clubs uit Ijsland en FC Vaduz uit Liechtenstein? Dan heb je inderdaad een prima carriere gehad.
 

Jozsef

New member
Ik hoop op een wonder maar eigenlijk verdienen ze het niet. Een EK zonder Oranje, even wennen maar natuurlijk geen ramp.

Nadeel is ook dat die verschrikkelijke Blind bij winst op zeker aanblijft. Dan mis je dus op voorhand ook al het volgende WK.
 

RickPSV

Active member
Je bedoeld die 40 jarige keeper die in zijn carriere niet verder is gekomen dan clubs uit Ijsland en FC Vaduz uit Liechtenstein? Dan heb je inderdaad een prima carriere gehad.

voor een IJsland keeper zeker, al denk ik dat die Kristinsson beter is.

Ik hoop wel dat Van Persie er vanavond in staat.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Ik mag hopen dat Tete niet speelt vanavond. Die zet de rechts midden namelijk niet goed neer.
 
Bovenaan