[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

  • Winst voor Oranje en naar de play offs

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

inhethoekje

Active member
Turkije is een land waar vrijheid van meningsuiting en mensenrechten elke dag worden geschonden dan wel met voeten wordt betreden, dat het Turkse volk elke gelegenheid waar de regering geen invloed op heeft aangrijpt om hun afkeer te laten blijken is dan ook niet vreemd,nu zijn ze weer eens een keer gehoord, al was het maar 1 minuut.
 

erka

Well-known member
En ze spelen al in Konya omdat ze het in Istanbul al niet meer aandurven. Lekker land is dat aan het worden.
 

JMD

Well-known member
En ze spelen al in Konya omdat ze het in Istanbul al niet meer aandurven. Lekker land is dat aan het worden.

Nou spelen ze vooral niet meer in Istanbul omdat de Besiktassupporters de Galatasaray en Fenerbahcespelers uitfloten en andersom, ipv het te zien als 1 elftal.
Nadat Demirel het na de warming-up genoeg vond om door zijn landgenoten uitgescholden te zijn is de Turkse bond verder gaan kijken.
 

A345

New member
Turkije is een land waar vrijheid van meningsuiting en mensenrechten elke dag worden geschonden dan wel met voeten wordt betreden, dat het Turkse volk elke gelegenheid waar de regering geen invloed op heeft aangrijpt om hun afkeer te laten blijken is dan ook niet vreemd,nu zijn ze weer eens een keer gehoord, al was het maar 1 minuut.
Alle leuzen en kreten die tegen Erdogan zijn gericht mogen wat mij betreft toegejuicht worden.
 

inhethoekje

Active member
Nou spelen ze vooral niet meer in Istanbul omdat de Besiktassupporters de Galatasaray en Fenerbahcespelers uitfloten en andersom, ipv het te zien als 1 elftal.
Nadat Demirel het na de warming-up genoeg vond om door zijn landgenoten uitgescholden te zijn is de Turkse bond verder gaan kijken.


Jij denkt echt dat dat de reden is?

Hou op zeg, het werd de regering te warm onder de voeten in het westers geori?nteerde Istanboel en zijn daarom gevlucht naar een regio die iets meer op de hand is van hun dictator.
 

Batigoal

Well-known member
Op 1 aanval na is het voetbal nu al niet best. Ik vind het bizar om te zien dat profvoetballers zo inspiratieloos zijn.
 

inhethoekje

Active member
Alle leuzen en kreten die tegen Erdogan zijn gericht mogen wat mij betreft toegejuicht worden.

Mij ook, als een Turk op het werk over zijn held Erdogan begint begin ik altijd over Armeni?, dat zet de discussie altijd lekker op scherp.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Tsjechen zijn beter. Het is g?nant om te zien. Maar goed, toch gaan we naar de play-offs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Net ingeschakeld, maar ik zie Tsjechi? alleen maar aanvallen. Nederland al wat gedaan?
 
Bovenaan