[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

  • Winst voor Oranje en naar de play offs

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Jij denkt echt dat dat de reden is?

Hou op zeg, het werd de regering te warm onder de voeten in het westers geori?nteerde Istanboel en zijn daarom gevlucht naar een regio die iets meer op de hand is van hun dictator.

Yep. Turkije heeft altijd probleem gehad met het vrije Istanbul. Niet voor niets dat de hoofdstad Ankara is.

Turkije is slecht en zenuwachtig. IJsland neemt het best serieus tot nu toe.
 

JMD

Well-known member
Jij denkt echt dat dat de reden is?

Hou op zeg, het werd de regering te warm onder de voeten in het westers geori?nteerde Istanboel en zijn daarom gevlucht naar een regio die iets meer op de hand is van hun dictator.

Dan ziet het er slecht uit als ze zelfs hier Erdogan gaan uitfluiten.

En ja, ik denk dat de door mij genoemde reden de 1e reden is, want zover ik weet heeft het publiek in Istanbul bij interlands nooit tegen Erdogan spreekkoren laten horen.
 

inhethoekje

Active member
.

En ja, ik denk dat de door mij genoemde reden de 1e reden is, want zover ik weet heeft het publiek in Istanbul bij interlands nooit tegen Erdogan spreekkoren laten horen.

Ik ken een paar Besiktas supporters die met Erdogan dingen willen doen die ik maar niet typ,maar ja, ze wonen in Ede en niet in Istanboel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Grote kans voor de Turken, maar hij gaat naast. Turkije de laatste minuten nadrukkelijk aan het aandringen, nadat het begin iets in het voordeel van IJsland was.
 

gevegt

Well-known member
De volgende keer als Huntelaar de bal weer kwijt raakt krijgt hij minimaal geel.

Edit, hij heeft hem dus al.
 

erka

Well-known member
Ik ken een paar Besiktas supporters die met Erdogan dingen willen doen die ik maar niet typ,maar ja, ze wonen in Ede en niet in Istanboel.

Je ziet het in alle landen met dictators. Wegblijven uit de havensteden want die zijn progressief. Ze gaan allemaal in het binnenland zitten, op het conservatieve platteland. En dat gaan ze dan flink ontwikkelen met geld en mooie dingen. Erdogan is er ook zo eentje.
 

inhethoekje

Active member
Zoet is een goede clubkeeper maar geen nationaal elftal keeper.

Mulder of Zoet, het is om het even,leuke keepers maar daar is alles mee gezegd.
 
Bovenaan