EK 2021 wedstrijdtopic

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Italië wordt zo dus uitgeschakeld, stonden veel te ingetogen het volkslied te zingen.
0-1, Arnautovic.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Nederland stond binnen 10 minuten al voor tegen Oostenrijk.

Je kon het bij het volkslied al zien, Italië wil naar huis. Ze missen hun mamma.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Die ene Oostenrijker, met die dikke kop en die onderkin, die speelt volgens mij in zaterdag 5D bij POTETOS.
Deze bedoel ik.
IMG_20210626_215709.jpg
 
Bovenaan