EK 2021 wedstrijdtopic

D

Deleted member 2709

Guest
Nou, dan blijft Italië in elk geval ongeslagen (over 90 minuten)
 

erka

Well-known member
Italië wordt zo dus uitgeschakeld, stonden veel te ingetogen het volkslied te zingen.
0-1, Arnautovic.

Nederland stond binnen 10 minuten al voor tegen Oostenrijk.

Je kon het bij het volkslied al zien, Italië wil naar huis. Ze missen hun mamma.

Italië ontsnapt. Nog wel. Dit kon zomaar eens echt mis gaan. Sinds 2018 al 30 duels niet verloren, die zijn waarschijnlijk al met de gedachten bij de kwartfinale.

2-0, zeur.
 

Abubakari

Well-known member
Achteraf praatjes, hebben we niks aan erka.

Ik had gewoon gelijk toen ik zag dat de Italianen wat lafjes mee stonden te zingen, dan ziet een kenner van het Italiaanse voetbal direct, dat wordt lastig vanavond. Dat onderscheidt de echte kenner van de gloryhunter die tot voor kort nog Duitse arschen likte en nu ineens voor Italië is. Jammer, dat soort fans kunnen ze missen als kiespijn in Italië en ook in Duitsland.
Herstel, 2-1.
Ja, elke keer als jij je tegen mij richt krijg je direct een goal om je oren om je ongelijk maar weer eens aan te tonen. Nu zit je weer peentjes te zweten dat het ook nog 2-2 wordt. Gewoon niet meer doen, lijkt me beter voor jou.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Italianen oude stijl waren in de 119e minuut nog wel even naar de cornervlag gegaan ipv proberen te scoren..
 

Abubakari

Well-known member
Italianen oude stijl waren in de 119e minuut nog wel even naar de cornervlag gegaan ipv proberen te scoren..
Wat Wales laatst deed in blessuretijd, tegen Zwitserland dacht ik, dat was veel slimmer. Sowieso heel gevaarlijke corners, raar dat niemand normaal zulke corners neemt.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Volgens Petrovic moet Italië door, omdat Oostenrijk teveel Balkan namen heeft :D
 

erka

Well-known member
Achteraf praatjes, hebben we niks aan erka.

Ik had gewoon gelijk toen ik zag dat de Italianen wat lafjes mee stonden te zingen, dan ziet een kenner van het Italiaanse voetbal direct, dat wordt lastig vanavond. Dat onderscheidt de echte kenner van de gloryhunter die tot voor kort nog Duitse arschen likte en nu ineens voor Italië is. Jammer, dat soort fans kunnen ze missen als kiespijn in Italië en ook in Duitsland.

Ja, elke keer als jij je tegen mij richt krijg je direct een goal om je oren om je ongelijk maar weer eens aan te tonen. Nu zit je weer peentjes te zweten dat het ook nog 2-2 wordt. Gewoon niet meer doen, lijkt me beter voor jou.

:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Bovenaan