EK 2021 wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Zo'n analist die dan laat weten dat het allemaal niet zo goed is, terwijl je gewoon voor staat. Lekker boeien.
 

Abubakari

Well-known member
In Nederland gaat het over de reclame. Dan heb ik liever Oranje dan de Aldi en andere Lidls.
Ja, wat dat betreft zij de Belgen wel koning. Maar wat ik wilde bedoelde is dat de Belgen volledig op hol geslagen zijn met hun favorietenstatus.
Of om iets te zien wat je gemist hebt als je tijdens de wedstrijd een pispauze houdt.
Ik zet de tv op pauze als ik moet pissen of als ik even wat te drinken pak oid. Bij een blessurebehandeling of een wissel spoel ik vooruit en ik ben weer bij.
 

Makanaky

Well-known member
Overtrokken favorietenstatus en al praten over de halve finale doet men hier anders net zo goed inmiddels.
 

Abubakari

Well-known member
Als oranje de halve finale niet haalt, hebben ze gefaald is de teneur bij ESPN.
Oh, ESPN is bij mij uit beeld nu de eredivisie voorbij is. Als ik Talking Heads wil zet Ik inmiddels liever een plaat op.

Maar op zich klopt dat toch ook wel? Je ontloopt de echte toplanden, dan mag je toch niet tevreden zijn met een plek in de achtste of de kwartfinale? Zie ik nog steeds niemand Oranje favoriet voor de titel noemen. Bij de Belg zijn ze toch aardig overtuigd dat alles behalve de titel falen is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis van een speelschema moet je inderdaad de halve finale halen. Dat lijkt mij een ALenstraatje.

Met het speelschema van de Belgen was het niet gek als we er in de achtste finale eruit waren gevlogen.
 

Abubakari

Well-known member
België-Wales, 5 jaar geleden.
Zelfbenoemd topfavoriet verliest van debutant. Wat heeft dat met NL te maken?
Van Tsjechië moet je kunnen winnen, van Denemarken kun je ook verliezen, die schat ik wat hoger dan Tsjechië. Zal meer 50/50 zijn. Desondanks snap ik het gevoel dat je gefaald hebt als je in de kwartfinale strandt.
 

Makanaky

Well-known member
Precies, als ze zo geconcentreerd spelen als toen, maken ze straks een goede kans.

Talking Heads op mn tv verdraag ik ook niet, als podcast is het prima te pruimen tijdens de dagelijkse huishoudelijke klusjes.
Al zijn het soms wel wat Slippery People daar.
 
Bovenaan