Idd k*t Belgen.Portugal speelt vanavond pas.
Ja, wat dat betreft zij de Belgen wel koning. Maar wat ik wilde bedoelde is dat de Belgen volledig op hol geslagen zijn met hun favorietenstatus.In Nederland gaat het over de reclame. Dan heb ik liever Oranje dan de Aldi en andere Lidls.
Ik zet de tv op pauze als ik moet pissen of als ik even wat te drinken pak oid. Bij een blessurebehandeling of een wissel spoel ik vooruit en ik ben weer bij.Of om iets te zien wat je gemist hebt als je tijdens de wedstrijd een pispauze houdt.
Pissen duurt bij mij geen 5 minuten, mijn buren kijken geen voetbal of doen dat zo rustig dat ik geen gejuich hoor.Dan hoor je de Italiaanse buren 5 minuten eerder juichen.
Overtrokken favorietenstatus en al praten over de halve finale doet men hier anders net zo goed inmiddels.
Ik hoor er niemand over dat we favoriet zijn. Alleen maar dat we Tsjechië niet moeten onderschatten en dat we veel te veel kansen weggeven.Overtrokken favorietenstatus en al praten over de halve finale doet men hier anders net zo goed inmiddels.
Oh, ESPN is bij mij uit beeld nu de eredivisie voorbij is. Als ik Talking Heads wil zet Ik inmiddels liever een plaat op.Als oranje de halve finale niet haalt, hebben ze gefaald is de teneur bij ESPN.
Zelfbenoemd topfavoriet verliest van debutant. Wat heeft dat met NL te maken?België-Wales, 5 jaar geleden.
Nederland-Oostenrijk, 10 dagen geleden.België-Wales, 5 jaar geleden.
Nederland-Iran 43 jaar geleden.België-Wales, 5 jaar geleden.