EK 2021 wedstrijdtopic

Kielse Rat

Well-known member
Tegen Portugal dus, het is maar een keer of twintig veranderd vanavond. Mooie affiche, we zien het wel zondag. Ze zijn zeker te kloppen maar een ploeg als Portugal is net op zijn gevaarlijkst wanneer je dat denkt.
 

JMD

Well-known member
België - Portugal
Italië - Oostenrijk
Frankrijk- Zwitserland
Kroatië- Spanje
Zweden- Oekraïne
Engeland- Duitsland
Nederland- Tsjechië
Wales- Denemarken
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Portugal, het is maar een keer of twintig veranderd vanavond. Mooie affiche, we zien het wel zondag. Ze zijn zeker te kloppen maar een ploeg als Portugal is net op zijn gevaarlijkst wanneer je dat denkt.

Tegen het fenomeen.
 

erka

Well-known member
Zweden-Oekraine. Haalt een van beide verschrikkelijk saaie betonploegen nog de kwartfinale ook.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zweden-Oekraine. Haalt een van beide verschrikkelijk saaie betonploegen nog de kwartfinale ook.
Dit is natuurlijk de echte kraker van de 1/8e finales. Oekraïne heeft werkelijk niets meer te zoeken in het toernooi na hun zaadpot tegen Oostenrijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Stel je voor dat Engeland die ene topdag heeft en de Duitsers eruit gooit.

Staan we eigenlijk al in de finale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

U.G.

Well-known member
Nou dit bleek dus iid de groep des doods. En dank je wel Duitsland, want ik zie nu niet meer hoe hij Renato en Palhinha op de bank gaat laten beginnen.

Vooral een hele sterke 1ste helft tegen de wereldkampioen. Het elftal stond goed, het wordt mooi als Felix (of Guedes) voor extra vernuft voorin er nog bij komt. Jota bevalt me niet.

Op naar Sevilla, vlakbij huis, op naar de volgende thriller.
 

Mario

Well-known member
Volgens mij ontlopen deze 2 teams elkaar niet zoveel, dus ik heb geen voorkeur wie we in de kwartfinale gaan verslaan.
 
Bovenaan