EK 2021 wedstrijdtopic

SanMark.

Well-known member
Eline de Zeeuw, meld dus dat de sfeer van het ene op het andere moment omsloeg.

Kijk dat is nieuws.
 

JMD

Well-known member
Ogen open! Dat is zo goed om te zien
De foto is nog niet bevestigd dat die echt is zegt de NOS nu...

Als de foto idd echt is snap ik niet dat er niet al een bericht wordt uitgedaan dat Eriksen bij kennis is.
 

JMD

Well-known member
19.45 dus meer info in het stadion. Zo te horen kan het dus nog zo zijn dat er vanavond nog hervat wordt, dat zou echt belachelijk zijn, wat de medische staat van Eriksen ook is.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Het is toch bizar als de foto echt is dat ze zo lang wachten met een officieel nieuws dat hij inderdaad bij kennis is.
 

erka

Well-known member
Uefa schijnt te melden dat Eriksen nu in ziekenhuis ligt en zijn toestand stabiel is. Ik heb het nog niet zelf kunnen vinden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee ok maar het is wel positief wat hij laat zien. Ik zou het walgelijk vinden als hij op die foto niet bij kennis zou zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Sno, Nouri, Blind Eriksen, wel vaak een Ajax link.
Misschien dat de FIFA en de UEFA eens na kunnen gaan denken of dit ook met de overvolle kalenders te maken kan hebben. Ik kan me dit soort dingen op deze schaal niet herinneren van 20 jaar terug.
 

JFK

Well-known member
Sno, Nouri, Blind Eriksen, wel vaak een Ajax link.
Misschien dat de FIFA en de UEFA eens na kunnen gaan denken of dit ook met de overvolle kalenders te maken kan hebben. Ik kan me dit soort dingen op deze schaal niet herinneren van 20 jaar terug.
En Kanu ook nog.
 
Bovenaan