EK 2021 wedstrijdtopic

Batigoal

Well-known member
Respect voor Perez trouwens. Had in de gaten dat Afellay er helemaal doorzat en dus zelf rustig doorpraten zodat Ibi niet aan bod hoefde te komen. Dat deed hij goed.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Respect voor Perez trouwens. Had in de gaten dat Afellay er helemaal doorzat en dus zelf rustig doorpraten zodat Ibi niet aan bod hoefde te komen. Dat deed hij goed.

Perez uitstekend ja. Redt de presentator.

Zaakwaarnemer vertelt bij Radio1 dat Eriksen heeft gesproken en wakker is.
 

erka

Well-known member
Ja, dat doet Perez toch goed hoor. Stukken beter dan die presentator die zich duidelijk geen houding weet te geven. Als ik Afellay was geweest was ik gewoon even backstage gegaan. Niemand die hem dat kwalijk had genomen.
 

erka

Well-known member
Wat ik dan niet snap is dat ze de paar minuten van de eerste helft nog gaan spelen en dan rust. Tel die minuten dan aan het eind bij de wedstrijd op ofzo.
Aan de andere kant, lekker belangrijk bedenk ik me nu.
 

Batigoal

Well-known member
De spelers schijnen contact te hebben gehad met Eriksen en die heeft de ploeg zelf gevraagd om de wedstrijd uit te spelen.
 

Hankie

Well-known member
Er is nauwelijks geen mogelijkheid geweest om te verplaatsen daarom waarschijnlijk zo lang gewacht.

Willem Engel mogen ze een nekschot geven.
 

erka

Well-known member
Eigenlijk is het ook de beste manier om te verwerken he, maar je moet het maar kunnen en willen.

Ik lees net wat die Willem Engel heeft gezegd. De doodstraf is nog te min voor hem. Wat een achterlijke debiele ongelofelijke verschrikkelijke microob.
 

erka

Well-known member
1-0 voor Finland.... hij juichte nogal enthousiast maar mooi dat zijn ploeggenoten even erbij kwamen om hem tot rust te manen.
 
Bovenaan