Een keer top, maar daarna flop

De Wolf

Well-known member
Je hebt wel van die spelers die bij een club geweldig spelen, een mooie transfer maken en je hoort er nooit meer van.

Aanlijding voor dit topic is deze quote

Manu mag alweer weg bij Brighton, men vond hem bij nader inzien gewoon een slechte speler.

60 wedstrijden speelde Brighton en in geen een startte Manu, hoe slecht ben je dan wel niet?

Nu was Manu niet een echte topper, maar hij past wel binnen het plaatje

Een andere speler die mij te binnen schiet is Alves. Deze spits scoorde aan de lopende band bij Heerenveen, maakte een grote transfer naar de Premierleague maar daarna nooit meer kunnen pieken.
 

Pieros

Active member
Als eendagsvlieg schiet me Bj?rn Vleminckx te binnen. Na zijn topjaar bij NEC nog maar weinig succesvol geweest.
 

De Groene Scout

Well-known member
95% van alle Turkse en Marokkaanse voetballers.
Dat is ook vaak een paar potjes goed, flink naast de schoenen gaan lopen en er daarna niks meer van bakken.
 

Makanaky

Well-known member
Toto Schillaci, gewezen Serie B spits die na zijn eerste seizoen op het hoogste niveau meteen WK-topscorer wordt. Daarna dikke vette flop.
 

Fabian

Active member
Song!

Zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord tegen FC Twente-uit.

Daarna speelde zijn tweelingbroer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Miyaichi begon leuk, maar na een paar wedstrijden had iedereen hem door.
 

DeftonesJP

New member
Suk was vooral top tijdens het warmlopen, daarna werd het niks. Ik las echter wel dat hij het tegenwoordig leuk doet in Portugal. Mooi figuur was het in elk geval!
 
Bovenaan