Een keer top, maar daarna flop

ALenstra

Well-known member
Ik dacht dat hij bij een of andere clubje in het midden oosten tekende, is dus niet het geval.
 

De Wolf

Well-known member
Ik noem de naam Taument. Een van de redenen dat ik Feyenoord fan ben geworden. Rasechte Feyenoorder en ook de enige club waar hij kon schitteren. Verdiende een transfer naar Benfica maar daar niet echt een succes geweest.
 

gevegt

Well-known member
Robert.

Scoorde de winnende strafschop tegen Lyon en gevegt was er bij en ging he-le-maal uit zijn dak.
Daarna is hij naar Betis gegaan, heeft daar nog veel wedstrijden gespeeld en daarna misschien nog wel bij honderd clubs getraind.
 

Unregistere

Well-known member
Gorgi Hristov, een Macedonische spits die ineens bij NEC opdook, veel scoorde en vervolgens eigenlijk nooit meer zo succesvol was als in dat ene jaar.

Mika V?yrynen, bij Heerenveen toch erg goed, maar bij PSV kwam dat er veel minder uit.

Miroslav Stoch ben ik ook wat uit het oog verloren na dat kampioensjaar met FC Twente.

En de tandem Verhoek - Bulykin was na hun gezamenlijke topjaar met ADO ook niet meer zo succesvol bij andere clubs, al kwam dat misschien doordat ze niet meer samen voetbalden...

Natuurlijk mag ook de naam Maceo Rigters niet ontbreken in dit leuke topic!
 
Bovenaan