Een keer top, maar daarna flop

Makanaky

Well-known member
Giuseppe 'Pino' Canale. Uitgeleend door Roda deed 'ie het de eerste twee potjes bij Emmen prima, scoorde zelfs 2x in mijn herinnering. Rest van het seizoen mocht Pino invallen, soms wel 9 minuten.
 

Abubakari

Well-known member
Je legt de lat voor 'top' wel erg laag met 2x scoren voor Emmen.

Lorenzo Ebecilio, ooit de nieuwe Messi (maar dan beter), nadat ie bij Ajax vertrokken is in de vergetelheid geraakt.
 

JFK

Well-known member
Denilson die voor 70 miljoen gulden naar Betis Sevilla ging.....Kenny van de Weg is beter.
 

De Wolf

Well-known member
Wonderkind Freddy Adu. Werd de Amerikaanse Pele genoemd. Eigenlijk nooit wat geworden toen hij in Europa kwam.
 

fr-keff

Active member
15740.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Je legt de lat voor 'top' wel erg laag met 2x scoren voor Emmen.

Lorenzo Ebecilio, ooit de nieuwe Messi (maar dan beter), nadat ie bij Ajax vertrokken is in de vergetelheid geraakt.

Toch heeft Ebecilio denk ik wel een behoorlijk gevulde bankrekening... En zo heel goed was hij nou toch ook weer niet. Geen Messi, maar wel de drang om te scoren.
 

fr-keff

Active member
Toch heeft Ebecilio denk ik wel een behoorlijk gevulde bankrekening... En zo heel goed was hij nou toch ook weer niet. Geen Messi, maar wel de drang om te scoren.

En die andere vleugelspeler die rond die tijd doorbrak. Ozbiliz(?) Die zal ook wel een dikke rekening hebben maar doet het niet eens zo onaardig dacht ik in Rusland.
 

Unregistere

Well-known member
En die andere vleugelspeler die rond die tijd doorbrak. Ozbiliz(?) Die zal ook wel een dikke rekening hebben maar doet het niet eens zo onaardig dacht ik in Rusland.

Nee, klopt. Die presteert volgens mij ook beter ja. Zelfs international geworden.
 
Bovenaan