Districtsbeker 2022-2023

Abubakari

Well-known member
IK weet niet meer precies wat er ook weer was, kon wel eens iets te maken hebben met niet blije reclamebord sponsors dat ze daarom weer (vaker) op het grasveld spelen.
 

Joost

Well-known member
Het is dit seizoen vastgelegd in de reglementen dat beker en competitieduels verplicht op het hoofdveld worden gespeeld.

Is dat niet beschikbaar dan moet er uitgeweken worden naar een ander veld.
 

bqandy

Well-known member
Is dat echt zo? Dus als er uitgeweken wordt naar bv kunstgras, dan moet het hoofdveld eerst officieel afgekeurd worden? Of zijn er uitzonderingen?
 

Joost

Well-known member
Is dat echt zo? Dus als er uitgeweken wordt naar bv kunstgras, dan moet het hoofdveld eerst officieel afgekeurd worden? Of zijn er uitzonderingen?
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre clubs zich daar helemaal aan houden maar het is wel echt een regel sinds dit seizoen.

 

Jacco

Well-known member
in Oost:

Veensche boys - Quick '20 4-0 :-(
Bon Boys - Batavia'90 2-0
Berkum - AZSV 2-0
csv Apeldoorn - Juliana ‘31 1-1 (7-6 strafschoppen)
 
Laatst bewerkt:

Jacco

Well-known member
Doelpuntenmaker van Juliana: Didier Martel. Dat kan toch nog niet die oud-Utrecht speler zijn?!

Knappe prestatie van Bon Boys. Batavia was al heel lang ongeslagen. Ze trokken o.a. Ramon Leeuwin aan.
 

de waan

Well-known member
Doelpuntenmaker van Juliana: Didier Martel. Dat kan toch nog niet die oud-Utrecht speler zijn?!

Knappe prestatie van Bon Boys. Batavia was al heel lang ongeslagen. Ze trokken o.a. Ramon Leeuwin aan.
Zoon van. Speelt bij CSV trouwens.

Eerste nederlaag voor Batavia'90 dit seizoen zelfs. en plaatselijke derby in de beker zou dus zo maar kunnen!

Wouter Foppen schreef nog een heel fijn stuk erover:
 

JMD

Well-known member
sv Nieuwkoop uit de 3e klasse heeft zich overigens geplaatst voor de 1/2 finale districtsbeker West II en gaat dus naar de grote KNVB Beker.
 

de waan

Well-known member
sv Nieuwkoop uit de 3e klasse heeft zich overigens geplaatst voor de 1/2 finale districtsbeker West II en gaat dus naar de grote KNVB Beker.
En niet gestolen als ik zie welke clubs ze allemaal hebben uitgeschakeld in de knockout-fase: Olympia (1e klasse), Zwaluwen (4e divisie), RVVH (1e klasse) en Nieuwenhoorn (4e divisie).

(Ook nog eens de clubs van @Jamel en @Batigoal )
 
Bovenaan