Districtsbeker 2022-2023

Jacco

Well-known member
Doelpuntenmaker van Juliana: Didier Martel. Dat kan toch nog niet die oud-Utrecht speler zijn?!

Knappe prestatie van Bon Boys. Batavia was al heel lang ongeslagen. Ze trokken o.a. Ramon Leeuwin aan.
 

de waan

Well-known member
Doelpuntenmaker van Juliana: Didier Martel. Dat kan toch nog niet die oud-Utrecht speler zijn?!

Knappe prestatie van Bon Boys. Batavia was al heel lang ongeslagen. Ze trokken o.a. Ramon Leeuwin aan.
Zoon van. Speelt bij CSV trouwens.

Eerste nederlaag voor Batavia'90 dit seizoen zelfs. en plaatselijke derby in de beker zou dus zo maar kunnen!

Wouter Foppen schreef nog een heel fijn stuk erover:
 

JMD

Well-known member
sv Nieuwkoop uit de 3e klasse heeft zich overigens geplaatst voor de 1/2 finale districtsbeker West II en gaat dus naar de grote KNVB Beker.
 

de waan

Well-known member
sv Nieuwkoop uit de 3e klasse heeft zich overigens geplaatst voor de 1/2 finale districtsbeker West II en gaat dus naar de grote KNVB Beker.
En niet gestolen als ik zie welke clubs ze allemaal hebben uitgeschakeld in de knockout-fase: Olympia (1e klasse), Zwaluwen (4e divisie), RVVH (1e klasse) en Nieuwenhoorn (4e divisie).

(Ook nog eens de clubs van @Jamel en @Batigoal )
 

de waan

Well-known member
Sportclub'25 v Chevremont 2-3 (nadat het kort voor tijd nog 2-1 was)
Handel v HVCH 0-6
Avanti'31 v Venhorst 2-1
Meerssen v Bunde 5-0

Halve finales;
Sportclub'25 v HVCH
Avanti'31 v Meerssen

Chevremont - HVCH dan toch in de halve finale?

En nog een extra plekje voor een 'lucky loser'.
 

JMD

Well-known member
Dan kies je alle teams ipv mijn team.
Ja, die optie ken ik. Maar als ik nu bv bij SJC kijk (spelen woensdag de halve finale), dan kan ik alleen de halve finales zien. Maar ik kan nergens de eerdere rondes zien... Het zou zo mooi zijn als je van bv West 1 een pagina hebt met in 1 klap alle rondes.
 

noordooster

Well-known member
De finale van de noordelijke districtsbeker zal niet geheel verrassend gaan tussen 2 teams uit de 4e divisie zaterdag, sc Genemuiden en d'Olde Veste '54.
Genemuiden versloeg in een uitwedstrijd Jubbega met 1-2 en d' Olde Veste '54 was Blauw Wit '34 na strafschoppen de baas.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan