Ik weet natuurlijk niet in hoeverre clubs zich daar helemaal aan houden maar het is wel echt een regel sinds dit seizoen.Is dat echt zo? Dus als er uitgeweken wordt naar bv kunstgras, dan moet het hoofdveld eerst officieel afgekeurd worden? Of zijn er uitzonderingen?
Verrassend van voornamelijk Venhorst en Handel dus.
Dan kan ik je wel vertellen dat er clubs zijn die zich daar niet aan houden.Ik weet natuurlijk niet in hoeverre clubs zich daar helemaal aan houden maar het is wel echt een regel sinds dit seizoen.
Meerssen - Bunde. Wandelcombi?
Zoon van. Speelt bij CSV trouwens.Doelpuntenmaker van Juliana: Didier Martel. Dat kan toch nog niet die oud-Utrecht speler zijn?!
Knappe prestatie van Bon Boys. Batavia was al heel lang ongeslagen. Ze trokken o.a. Ramon Leeuwin aan.
En niet gestolen als ik zie welke clubs ze allemaal hebben uitgeschakeld in de knockout-fase: Olympia (1e klasse), Zwaluwen (4e divisie), RVVH (1e klasse) en Nieuwenhoorn (4e divisie).sv Nieuwkoop uit de 3e klasse heeft zich overigens geplaatst voor de 1/2 finale districtsbeker West II en gaat dus naar de grote KNVB Beker.
Ja, dat is dan per club. Maar als ik bv alle duels van de districtsbeker west 1 wil vinden?Voetbal.nl
Zoeken op club - team - uitslagen - beker
Dan kies je alle teams ipv mijn team.Ja, dat is dan per club. Maar als ik bv alle duels van de districtsbeker west 1 wil vinden?