Sebastiaan_W
Member
Vrijdag worden de poule indelingen voor de districtsbeker bekend gemaakt.
Zo, gaan die echt zo laag voetballen?
Bij ons blijft ASWH 2 gewoon in de reservehoofdklasse actief, al zal daarin vermoedelijk geen hoofdrol voor ze zijn weggelegd.
HHC 2 gaat gewoon spelen in de res. Hoofdklasse, HHC3 in de res. 2e klasse en HHC4 in de res. 3e klasse
Ja, dat is gewoon het 3e van afgelopen seizoen. Van het tweede van vorig jaar gaat iedereen naar de O23 of weg. Misschien doen ze daarom ook wel niet mee aan de beker, lijkt me weinig zinvol.
Kan je aangeven niet mee te willen doen aan de beker dan? Volgens mij staat hier ook een boete op of niet?
Zaterdag 2 speelt ook nog derde klasse zowaar.
Ja, dat is gewoon het 3e van afgelopen seizoen. Van het tweede van vorig jaar gaat iedereen naar de O23 of weg. Misschien doen ze daarom ook wel niet mee aan de beker, lijkt me weinig zinvol.
Oh ja, daar doet ASWH 2 ook nog aan mee. Maar door de komst van Onder 23 is dat meer een soort 3e elftal, dus ik verwacht niet dat ze veel potten gaan breken in de beker.
Die hadden geen periodetitel, of wordt er per reserve hoofdklasse tot vier reserve-elftallen aangevuld op basis van de stand tijdens afbreken van de competitie?
ASWH 2 is ingedeeld bij Groote Lindt 3, Pelikaan 4 en Rijsoord 3...Geen idee, maar volgens de teammanager doen ze gewoon weer mee en die heeft de voorbereiding daar al op afgestemd. Dus ik vermoed dat de stand dan een rol speelt of zo. Of hij vergist zich, maar meestal is hij heel secuur op dat vlak.
ASWH 2 is ingedeeld bij Groote Lindt 3, Pelikaan 4 en Rijsoord 3...