Districtsbeker 2020-2021

Unregistere

Well-known member
Oh ja, daar doet ASWH 2 ook nog aan mee. Maar door de komst van Onder 23 is dat meer een soort 3e elftal, dus ik verwacht niet dat ze veel potten gaan breken in de beker.
 

de waan

Well-known member
Oh ja, dat zal voor ons 'nieuwe' tweede dat in de reserve 3e klasse gaat spelen dan ook wel gelden. Leuke uitdaging wel. :)
 

Unregistere

Well-known member
Zo, gaan die echt zo laag voetballen?

Bij ons blijft ASWH 2 gewoon in de reservehoofdklasse actief, al zal daarin vermoedelijk geen hoofdrol voor ze zijn weggelegd.
 

de waan

Well-known member
Zo, gaan die echt zo laag voetballen?

Bij ons blijft ASWH 2 gewoon in de reservehoofdklasse actief, al zal daarin vermoedelijk geen hoofdrol voor ze zijn weggelegd.

Ja, dat is gewoon het 3e van afgelopen seizoen. Van het tweede van vorig jaar gaat iedereen naar de O23 of weg. Misschien doen ze daarom ook wel niet mee aan de beker, lijkt me weinig zinvol.

HHC 2 gaat gewoon spelen in de res. Hoofdklasse, HHC3 in de res. 2e klasse en HHC4 in de res. 3e klasse

Zaterdag 2 speelt ook nog derde klasse zowaar.
 
Ja, dat is gewoon het 3e van afgelopen seizoen. Van het tweede van vorig jaar gaat iedereen naar de O23 of weg. Misschien doen ze daarom ook wel niet mee aan de beker, lijkt me weinig zinvol.

Kan je aangeven niet mee te willen doen aan de beker dan? Volgens mij staat hier ook een boete op of niet?


Zaterdag 2 speelt ook nog derde klasse zowaar.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dat is gewoon het 3e van afgelopen seizoen. Van het tweede van vorig jaar gaat iedereen naar de O23 of weg. Misschien doen ze daarom ook wel niet mee aan de beker, lijkt me weinig zinvol.

Okee, dan is het wel logisch.

Bij ons is het een beetje een allegaartje geworden. Paar spelers uit het oude 2e die te oud zijn voor Onder 23 of daar niet goed genoeg voor werden bevonden, paar doorgestroomde spelers uit de jeugd die nog niet in aanmerking komen voor Onder 23, paar jongens uit het 3e die het wat hogerop willen proberen en nog wat spelers die zich aangemeld hebben of meekwamen met de nieuwe trainer. Zelfs een voormalig deelnemer aan The Voice of Holland in de gelederen, dus qua gezelligheid zit het vast wel goed.
 

Sensini

Active member
Oh ja, daar doet ASWH 2 ook nog aan mee. Maar door de komst van Onder 23 is dat meer een soort 3e elftal, dus ik verwacht niet dat ze veel potten gaan breken in de beker.

Die hadden geen periodetitel, of wordt er per reserve hoofdklasse tot vier reserve-elftallen aangevuld op basis van de stand tijdens afbreken van de competitie?
 

Sensini

Active member

Hij had zijn opmerking in jouw quote gezet:

"Kan je aangeven niet mee te willen doen aan de beker dan? Volgens mij staat hier ook een boete op of niet?"

Beker is niet verplicht (was het wel in de jaren '70 e/o '80). Boete krijg je bij terugtrekking, en als ik me niet vergis tevens uitsluiting voor het volgende seizoen.
 

de waan

Well-known member
Ah ja, ik zie hem nu pas.

Er zijn ook altijd wel een paar marginale vijfdeklassers die zich niet inschrijven omdat ze geen zin hebben een paar keer met dubbele cijfers op de kloten te krijgen van een derdeklasser.
 

Unregistere

Well-known member
Die hadden geen periodetitel, of wordt er per reserve hoofdklasse tot vier reserve-elftallen aangevuld op basis van de stand tijdens afbreken van de competitie?

Geen idee, maar volgens de teammanager doen ze gewoon weer mee en die heeft de voorbereiding daar al op afgestemd. Dus ik vermoed dat de stand dan een rol speelt of zo. Of hij vergist zich, maar meestal is hij heel secuur op dat vlak.
 

Joost

Well-known member
Zou het kunnen dat het aangepast is? Ik weet zeker dat een aantal jaar geleden een club hier in de buurt een boete kreeg omdat ze zich terugtrokken. In het artikel dat er bij hoorde in de krant werd gezegd dat ze liever niet meededen maar dat het een verplichting was.
 

Sensini

Active member
Geen idee, maar volgens de teammanager doen ze gewoon weer mee en die heeft de voorbereiding daar al op afgestemd. Dus ik vermoed dat de stand dan een rol speelt of zo. Of hij vergist zich, maar meestal is hij heel secuur op dat vlak.
ASWH 2 is ingedeeld bij Groote Lindt 3, Pelikaan 4 en Rijsoord 3...
 
Bovenaan