Neerkandia en RKMSV eindigden precies gelijk en onderling hadden ze gelijk gespeeld, en moeten daarom nog een beslissingswedstrijd spelen.Dat is al mooi op tijd, alle poultjes al afgewerkt?
Ik zie meteen al een aardige pot: DESO - TOP.
Weet jij al wanneer we in Noord loten? VV Groningen-BQ1887 lijkt mij wel wat.Ik zie meteen al een aardige pot: DESO - TOP.
Weet jij al wanneer we in Noord loten? VV Groningen-BQ1887 lijkt mij wel wat.
KNVB even gevraagd op twitter. Dit was het antwoord: dit wordt uiterlijk vrijdag bekend gemaakt en gepubliceerd op http://knvb.nl/noord . Houd ook twitter in de gaten!Weet jij al wanneer we in Noord loten? VV Groningen-BQ1887 lijkt mij wel wat.
Ja:Maar was dat bekend dat clubs uit de tweede en derde divisie niet meer mee doen aan de districtsbeker? Die zijn al automatisch geplaatst voor de grote KNVB beker.
Artikel 1
Aan deze bekercompetitie kan worden deelgenomen door de voor de competitie ingeschreven standaardelftallen
(met uitzondering van de standaardelftallen uitkomende in de tweede en derde divisie), evenals de kampioen en
de periodekampioenen van de reserve hoofdklassen van het zaterdag- en zondag amateur veldvoetbal
(2015/?16).[...]
Clubs uit de Derde Divisie moeten zich daarin wel minimaal handhaven om volgend seizoen aan de KNVB-beker te mogen meedoen.In Noord dus onder meer Be Quick 1887 2 - VVG.
Maar was dat bekend dat clubs uit de tweede en derde divisie niet meer mee doen aan de districtsbeker? Die zijn al automatisch geplaatst voor de grote KNVB beker.