Districtsbeker 2016/17

Abubakari

Well-known member
VVG won vanavond bij Velocitas, 1-2. Ze staan nu op 6 uit 2, Velocitas heeft 6 uit 3 en GRC kan morgen 3 uit 2 komen als ze bij Amicitia winnen. Dan is het dinsdag nog GRC-VVG.

1. VVG 2-6 5-2
2. Velocitas 3-6 5-2
3. GRC 1-0 0-2
4. Amicitia 2-0 1-5

GRC wint met 4-2 bij Amicitia. Dinsdag de 'finale' tussen GRC en VVG om wie er door gaat naar de volgende ronde. VVG heeft aan gelijkspel genoeg en mag ook nog met 1 goal verschil verliezen. De enorme reeks gemiste kansen gister bij Velocitas zou ze nog op kunnen breken, had makkelijk 1-5 of 1-6 kunnen worden gister. Zou wel een domper zijn dat de stuntploeg van vorig seizoen er al in de groepsfase uitvliegt. Al verwacht ik niet dat dat gaat gebeuren.

1. VVG 2-6 5-2
2. Velocitas 3-6 5-2
3. GRC 2-3 4-4
4. Amicitia 2-0 1-5

Het leeggelopen Groninger Boys verloor vanmiddag met 8-0 van Hoogezand. Er zijn een stuk of 11 spelers vertrokken en er is nauwelijks wat voor terug gekomen. Die gaan het nog lastig krijgen komend seizoen en gaan sowieso niet bovenin mee doen denk ik.
 

noordooster

Well-known member
Dan heeft Aduard 2000 zeker ook veel studenten in de selectie, die verloren met 12-1 van Buitenpost. En met 2-0 van Forward. En BQ Dokkum verloor met 7-2 van Buitenpost. Dus misschien ligt het wel aan Buitenpost.

Aduard promoveerde als nr 6 van de derde klasse naar de tweede klasse. ( ik hoorde dat tegenstander Elim liever niet wilde promoveren omdat ze veel goede spelers waren kwijtgeraakt ). Niet moeilijk te voorspellen dat die het moeilijk gaan krijgen in de tweede klasse.
Ik blijf een uitslag met dubbele cijfers uitzonderlijk vinden als een eerste klasser speelt tegen een tweede klasser.
Maar misschien is Buitenpost opeens wel erg goed.
Maar eens kijken wat het zaterdag tegen VEV '67 wordt.
 
G

Gast

Guest
Vierhouten melde zich 3 uur voor aanvang van de wedstrijd af tegen de Eerbeekse Boys.
 

Abubakari

Well-known member
GRC wint met 4-2 bij Amicitia. Dinsdag de 'finale' tussen GRC en VVG om wie er door gaat naar de volgende ronde. VVG heeft aan gelijkspel genoeg en mag ook nog met 1 goal verschil verliezen.

1. VVG 2-6 5-2
2. Velocitas 3-6 5-2
3. GRC 2-3 4-4
4. Amicitia 2-0 1-5

VVG heeft (dikverdiend) met 2-1 gewonnen en is dus door. Op naar de volgende stunt.
 

de waan

Well-known member
Weet iemand wie er door gaat als twee teams met hetzelfde aantal punten en hetzelfde aantal doelpunten voor en tegen zijn ge?indigd?

EDIT: Laat maar, heb het al: onderling resultaat.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
VVG heeft (dikverdiend) met 2-1 gewonnen en is dus door. Op naar de volgende stunt.

Groen Geel zou volgens de uitslagenlijst van TweeNul een klinkende 1-0 overwinning gehaald hebben op Gorecht van Bart Vos, maar nu blijkt dat Gorecht "gewoon" met 5-2 heeft gewonnen. Desondanks progressie in de uitslagen van Groen Geel. :)
 

de waan

Well-known member
Niks zo frustrerend als bekeruitslagen nabellen. Veel clubs boeit het zo weinig dat ze maar wat doorgeven.
 

de waan

Well-known member
Ik spreek uit ervaring van wat jaren terug.

Overigens is voetbal.nl een ramp als je een beetje snel wilt zoeken.
 

Unregistere

Well-known member
Het eerste zaterdagteam van onze buren van IFC is uitgeschakeld in de poulefase. Daardoor is de derby tegen ASWH 2 onmogelijk. Die had ik al ingevuld voor de volgende ronde als ze allebei door zouden gaan. Eens kijken of de KNVB nu dan maar gewoon IFC zondag tegen ASWH 2 laat spelen of dat ze toch voor een Zwijndrechtse / Dordtse vereniging gaan bij de gestuurde loting.
 

noordooster

Well-known member
Groen Geel zou volgens de uitslagenlijst van TweeNul een klinkende 1-0 overwinning gehaald hebben op Gorecht van Bart Vos, maar nu blijkt dat Gorecht "gewoon" met 5-2 heeft gewonnen. Desondanks progressie in de uitslagen van Groen Geel. :)

De uitslagen tot nu toe in dit seizoen van Groen Geel zijn niet best.
Zullen ze het ook moeilijk gaan krijgen in de tweede klasse ?
Gorecht maakt een mooie opmars.
10 Jaar geleden speelden ze nog in de 5e klasse.
Komend seizoen in de eerste klasse en ik geloof er niks van dat hun verblijf net als dat van Groen Geel maar 1 jaar duurt.
 

noordooster

Well-known member
Heb je wat tegen die club ?

DGS en de Waan vinden dat SVZW niet deugt omdat ze daar teveel spelers aantrekken .
Zoals HSC '21 het doet is het pas goed. Die trekt namelijk net genoeg spelers aan om nog te deugen.
Ik geloof trouwens dat beide mannen niet zo erg gniffelen om de 0 punten van HSC '21 in de competitie tot dusverre.
 

Bonehead

Well-known member
Ik vind het erg grappig dat enkelen met hun bedrijf in Rijssen proberen een net zo grote broek aan proberen te trekken als hun voorbeeld oet Riessen en dat dan telkens die broek tot op de enkels zakt.

Ga lekker de club sponsoren waar je kleinzoon voetbalt!
 
Bovenaan