In Oost wordt er toch altijd geloot wie de finale thuis mag spelen en wordt er nooit op neutraal terrein gespeeld?Leuk, spelen we de finale tegen HHC. Hopelijk dan wel eens een keer op neutraal terrein.
Gewoon een ongelofelijke kutclub. Verder niks.
In Oost wordt er toch altijd geloot wie de finale thuis mag spelen en wordt er nooit op neutraal terrein gespeeld?
Ik dacht door jullie huil verhalen over die club dat het maar een kleine club was die alleen maar met geld in de hoofdklasse kon voetballen maar ze hebben 11 senioren teams. Dus het is gewoon een zeer grote club.
Ik vind het gewoon een kutclub. Sorry dat niets menselijks mij vreemd is.
De laatste jaren niet helaas. Een grote misser wat mij betreft.
Als ze Harkema kunnen winnen, is Genemuiden natuurlijk een eitje.
Uitslagen districtsbeker Noord :
ONS Sneek (za T) - Oranje Nassau (za 1) 3 - 1
Genemuiden (za H) - vv Groningen (za 3) 2 - 3
Staphorst (za H) - PKC '83 (za 1 ) 29 maart
Flevo Boys (za H) vrijgeloot.
De grote verrassing was de winst van derdeklasser VVG op Genemuiden.
Hoewel, VVG schakelde ook al Harkemase Boys en vv Bergum uit.
Dus toch nog in de halve finale een bekerwedstrijd in stad, Abu...
Ik heb de wedstrijd gezien in Genemuiden. De winst van VVG was niet onverdiend, vooral in de tweede helft kreeg de club een aantal goede kansen.
Aan VVG kant vond ik keeper Landlust ( ex- ONS ) en Tim Rosema ( ex PKC 83 ) de uitblinkers.
En.... VVG be?indigde de wedstrijd zonder kaarten. Ook dat is klasse.
Ha, Super! Bergum uit had ik wel een beetje verwacht, maar deze stunt echt niet.
Nu thuis tegen Flevo Boys, als je van Harkemase Boys en uit bij Genemuiden kunt winnen...
Maar hoe dan ook dus deelname aan de grote mensen beker. Hopen op een beetje soepele loting in de voorronde, hoewel als je van Harkemase Boys en uit bij Genemuiden kunt winnen...