Districtsbeker 2015/2016

SanMark.

Well-known member
Gewoon een ongelofelijke kutclub. Verder niks. :)

Ik dacht door jullie huil verhalen over die club dat het maar een kleine club was die alleen maar met geld in de hoofdklasse kon voetballen maar ze hebben 11 senioren teams. Dus het is gewoon een zeer grote club.

Joost

Well-known member
Ik dacht door jullie huil verhalen over die club dat het maar een kleine club was die alleen maar met geld in de hoofdklasse kon voetballen maar ze hebben 11 senioren teams. Dus het is gewoon een zeer grote club.

Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?

In Oss heb je Margriet, die hebben 10 senioren, 13 junioren en 36 pupillenteams maar staan met het eerste toch lekker in de 3e klasse te spelen.

de waan

Well-known member
Ja, shit, dat Brein en die louche autohandelaar blijven me de das omdoen. Nu snap ik wel ineens waarom SanMark zo'n hekel heeft aan de Philips SV.

De Groene Scout

Well-known member
De teller staat op 9.
Ik heb het dan over het aantal geblesseerden bij HSC'21 voor het duel om 18.00 uur tegen FC Lienden.
A1 speler Hartgerink staat centraal achterin met Basut, van Dijk en Veensma zijn de backs.
Middenveld is normaal en voorin mag Postma starten.

Hup HSC!!!!!

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
En 4-1 bij rust. Lienden maakt zich kennelijk niet bepaald druk om de beker.

RKZVC is bijna geplaatst voor de KNVB Beker. 4-0 voor bij ESA met nog een paar minuten op de klok.

Abubakari

Well-known member
Uitslagen districtsbeker Noord :

ONS Sneek (za T) - Oranje Nassau (za 1) 3 - 1
Genemuiden (za H) - vv Groningen (za 3) 2 - 3
Staphorst (za H) - PKC '83 (za 1 ) 29 maart
Flevo Boys (za H) vrijgeloot.

De grote verrassing was de winst van derdeklasser VVG op Genemuiden.
Hoewel, VVG schakelde ook al Harkemase Boys en vv Bergum uit.
Dus toch nog in de halve finale een bekerwedstrijd in stad, Abu...
Ik heb de wedstrijd gezien in Genemuiden. De winst van VVG was niet onverdiend, vooral in de tweede helft kreeg de club een aantal goede kansen.
Aan VVG kant vond ik keeper Landlust ( ex- ONS ) en Tim Rosema ( ex PKC 83 ) de uitblinkers.
En.... VVG be?indigde de wedstrijd zonder kaarten. Ook dat is klasse.

Ha, Super! Bergum uit had ik wel een beetje verwacht, maar deze stunt echt niet.
Nu thuis tegen Flevo Boys, als je van Harkemase Boys en uit bij Genemuiden kunt winnen...
Maar hoe dan ook dus deelname aan de grote mensen beker. Hopen op een beetje soepele loting in de voorronde, hoewel als je van Harkemase Boys en uit bij Genemuiden kunt winnen...

bqandy

Well-known member
Ha, Super! Bergum uit had ik wel een beetje verwacht, maar deze stunt echt niet.
Nu thuis tegen Flevo Boys, als je van Harkemase Boys en uit bij Genemuiden kunt winnen...
Maar hoe dan ook dus deelname aan de grote mensen beker. Hopen op een beetje soepele loting in de voorronde, hoewel als je van Harkemase Boys en uit bij Genemuiden kunt winnen...

Maar je snapt natuurlijk wel wie de wedstrijd deed kantelen. Want wie kwam er bij 1-1 het veld in? Juist: Hilco van Leeuwen. De verlosser van VVG. :)

Volgende tegenstander is Flevo Boys thuis. Omdat het zowat letterlijk aan de overkant is, maar weer eens buurten dan.

de waan

Well-known member
HSC'21 door naar de halve finale. De tussenstand na een half uur was ook de eindstand: 4-1.

Ik vrees dat het volgende week tegen Lienden wat minder makkelijk zal gaan.

Bovenaan