Ja, helaas zat een nieuwe stunt er voor ASWH 2 niet in. Ben er niet bij geweest, maar begreep dat het al vrij snel een kansloze missie werd. 3-0 na een minuut of twintig. Halsteren miste nog een strafschop, daarna deed Mike Langerak kort voor rust nog iets terug. Meer dan een eretreffer was het niet en uiteindelijk dus nog 4-1. Jammer, maar desondanks een mooie bekercampagne voor ons tweede elftal.
Ik begrijp uit jouw overzicht dat wij goed staan voor een eventuele 'Lucky loser' plek, Waan? Ook wij hebben een keer pingels genomen, maar desondanks laten we er genoeg achter ons dus... Maar ja, het beste is om op eigen kracht het ticket te pakken. Dan maken we immers ook kans om de districtsbeker te winnen.
Halsteren heeft sowieso in de winter Belgische spelers gehaald. En zijn daardoor ineens een stuk sterker geworden.
Ik heb het niet tot achter de komma uitgerekend, maar ik zag wel dat Achilles al twee keer na pingels heeft gewonnen. Maar als zij winnen van KB vallen ze al weg voor de verliezersplekken. Ik zou maar gewoon winnen als ik jullie was.
Ik heb het niet tot achter de komma uitgerekend, maar ik zag wel dat Achilles al twee keer na pingels heeft gewonnen. Maar als zij winnen van KB vallen ze al weg voor de verliezersplekken. Ik zou maar gewoon winnen als ik jullie was.
Gaan jullie basketballen?
[...]
vv Heerenveen heeft dus geluk.
Dat lijkt mij ook ja. De wedstrijd is al gespeeld dus is vv Heerenveen uitgeschakeld. Anders zouden alle andere clubs die door WKE uitgeschakeld zijn ook recht hebben terug in het toernooi te komen (en daar is natuurlijk geen beginnen aan). Dus de tegenstander van WKE in de kwartfinale is direct door naar de halve finale zou de normale gang van zaken zijn.Is dat zo? Ik kan het nergens in de reglementen vinden (misschien Joost wel), maar het lijkt mij dat vv Heerenveen is uitgeschakeld en dat er nu een ploeg in de kwartfinales wordt vrijgeloot.
Dat lijkt mij ook ja. De wedstrijd is al gespeeld dus is vv Heerenveen uitgeschakeld. Anders zouden alle andere clubs die door WKE uitgeschakeld zijn ook recht hebben terug in het toernooi te komen (en daar is natuurlijk geen beginnen aan). Dus de tegenstander van WKE in de kwartfinale is direct door naar de halve finale zou de normale gang van zaken zijn.
Dat lijkt mij ook ja. De wedstrijd is al gespeeld dus is vv Heerenveen uitgeschakeld. Anders zouden alle andere clubs die door WKE uitgeschakeld zijn ook recht hebben terug in het toernooi te komen (en daar is natuurlijk geen beginnen aan). Dus de tegenstander van WKE in de kwartfinale is direct door naar de halve finale zou de normale gang van zaken zijn.