District West II

Unregistere

Well-known member
Jij doet het ook niet voor niks, toch?

Nee, maar ergens is het wel wat krom. De bedoeling is dat de verslagen een beetje een andere insteek krijgen, waar mogelijk. Nog meer iets 'bijzonders of opvallends' uitdiepen. Niet geforceerd, maar als het kan. Want dat zou goed zijn voor de online lezersaantallen. Alleen is premium dan weer een drempel voor veel mensen om te gaan lezen natuurlijk.
 

Joost

Well-known member
Nee, maar ergens is het wel wat krom. De bedoeling is dat de verslagen een beetje een andere insteek krijgen, waar mogelijk. Nog meer iets 'bijzonders of opvallends' uitdiepen. Niet geforceerd, maar als het kan. Want dat zou goed zijn voor de online lezersaantallen. Alleen is premium dan weer een drempel voor veel mensen om te gaan lezen natuurlijk.
Ik denk dat veel mensen alleen een premium abonnement nemen bij de regionale krant. Dat heb ik ook.
 

de waan

Well-known member
Nee, maar ergens is het wel wat krom. De bedoeling is dat de verslagen een beetje een andere insteek krijgen, waar mogelijk. Nog meer iets 'bijzonders of opvallends' uitdiepen. Niet geforceerd, maar als het kan. Want dat zou goed zijn voor de online lezersaantallen. Alleen is premium dan weer een drempel voor veel mensen om te gaan lezen natuurlijk.

Het idee is natuurlijk dat die paar stukken die je wel gratis kunt lezen r toe leiden dat mensen een (digitaal) abonnement nemen. Extra bezoekers online trek je volgens mij met lollige filmpjes en berichten over gemolesteerde scheidsrechters. Niet leuk, maar het is wel zo.

Wij hebben ook een paar heel hardnekkige 'wedstrijdverslagschrijvers'. Valt niet mee om dat eruit te rammen.
 

Batigoal

Well-known member
De herinrichting van het RVVH-terrein is nu officieel afgerond, althans het voetbal-gedeelte. Het gaat slechts om een verhuizing van 100 meter, maar toch heeft het impact aangezien de oude hoofdtribune is gesloopt. Evenals het veld waarop ik veel wedstrijden van het eerste heb gekeken en zelf als jong mannetje ook de nodige wedstrijden, dat was met name tijdens toernooien, heb gespeeld.

Afgelopen zomer nam ik, gelukkig net op tijd, nog wat foto's van de oude tribune.
iPx0v1H.jpg


Het terrein ziet er op dit moment zo uit:
alKyTPv_d.webp


Uiteraard is er ook een nieuwe tribune neergezet en een nieuw gedeeltelijk kunstgrasveld. Ik begreep dat we langs de kant zelfs biobased kantplanken hebben van gerecyclede resten van de oude velden!
LHhGQ6G.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Gisteren dacht ik overigens voor het eerst dit seizoen naar een wedstrijd te kunnen gaan, maar het duel tegen Neptunus werd vlak voor aanvang afgelast vanwege coronabesmettingen bij de bezoekers uit Rotterdam. Het was een beetje onduidelijke situatie, maar uiteindelijk kon ik dus weer naar huis.
 

Unregistere

Well-known member
Dat zag ik, daardoor bleef het competitiedebuut op het nieuwe veld dus nog even uit. Jammer.

Wel mooi geworden zo te zien. Even wennen.
 

de waan

Well-known member
Staat er ergens al een elascontribune op de monumentenlijst? Want het zou toch wel erg jammer zijn als ze allemaal verdwijnen.

Straks moeten we nog een bedevaart ondernemen naar het terrein van Quick'20.
 

Batigoal

Well-known member
De RVVH Dames nemen alvast een voorschot op 1 april door met trots het nieuws te verkondigen dat ze volgend seizoen zullen deelnemen aan de Eredivisie Vrouwen met de nieuwe hoofdsponsor AliPay!

164868862_1857893001027613_4584489778783940567_o.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Die zag ik voorbijkomen, er zijn al voetbalsites met open ogen ingetuind. Mooi. Paar jaar terug ook al die grap met Anouk Hoogendijk. De vrouwen van RVVH hebben in elk geval humor!
 

stc

Well-known member
HMSH heeft gisteren zelf met iemand van onder 15 gespeeld. Gezien de huidige situatie van dat team (zaterdag 1) is het niet vreemd dat ze met zoveel hebben verloren.
 

de waan

Well-known member
Meteen opdoeken die club als KNVB zijnde.

Moet je eigenlijk niet minimaal 15 zijn om bij de senioren te mogen spelen?
 

Fregge

Well-known member
Ondertussen in de 4e klasse H: vv Hekelingen werd kampioen door met 1-0 te winnen. Maar de uitslag is ongeldig verklaard omdat Hekelingen zelf een scheids had aangesteld in plaats van de KNVB-scheids.
 

Joost

Well-known member
Ondertussen in de 4e klasse H: vv Hekelingen werd kampioen door met 1-0 te winnen. Maar de uitslag is ongeldig verklaard omdat Hekelingen zelf een scheids had aangesteld in plaats van de KNVB-scheids.
Heel opmerkelijk want de scheidsrechter in kwestie is gewoon bevoegd en fluit regelmatig op hetzelfde niveau.

Ook opmerkelijk is dat bij de inhaalwedstrijd grensrechters zijn aangesteld. Is dat gebruikelijk in andere districten dat er ook op lager niveau KNVB grensrechters worden aangesteld.
 

Fregge

Well-known member
Neem aan dat onze forumvriend nu naar Hekelingen rijdt.

Voor de mensen die denken: "Hekelingen? Ik ken die naam. Maar waarvan?" Christian Toering uiteraard:
 
Bovenaan