Thanks!
Stolk zou je kunnen kennen, is een ex-speler van RVVH.
Nick Sanders heeft een jaar niets gedaan, was gestopt met voetballen. Maar als hij weer fit is, heb je daar een prima goalie aan. Was jaren de vaste man bij Zwaluwen. Bij Noordwijk en SC Feyenoord minder succesvol, maar dat kan gebeuren.
Jay Brand is wel een talentje, vorig seizoen omgeschoold tot rechtsback bij Oranje Wit en dat deed hij er goed.
Danny van Valen is een oude bekende van trainer Hulsbosch. Ervaren allrounder, speelde in het verleden onder meer voor Papendrecht en Heinenoord. Zal denk ik wel voor een plek centraal achterin komen nu, maar was vroeger ook wel defensieve middenvelder en in noodgevallen zelfs spits.
De drie van Nieuw-Lekkerland ken ik vooral van naam. Alleen Okan Arslan ken ik iets beter, die heeft nog kort in de jeugd van ASWH gelopen.
Die jongen van XerxesDZB ken ik verder ook niet.
Ben benieuwd, RVVH heeft in elk geval de verwachte indeling in 1B gekregen. Met het inmiddels minder ambitieuze Brielle, BVCB, Die Haghe, Forum Sport, Heinenoord, Honselersdijk, Neptunus-Schiebroek, hoofdklassedegradant Nootdorp, SV Poortugaal, SHO, VELO, Voorschoten '97 en hoofdklassedegradant XerxesDZB.