Inmiddels wat meer bekend over RCD - Blankenburg. De bezoekers kwamen met slechts 8 spelers naar Dordrecht. Na een rode kaart en een blessure hadden ze er tijdelijk nog maar 6 over, maar na een korte staking en het snel laten overkomen van een aantal jeugdspelers kon de wedstrijd toch uitgespeeld worden.
Bij RCD heeft op de vroeg uitgevallen aanvoerder na iedereen minimaal ??n keer gescoord, inclusief keeper Mitchell Meijdam. Claudio Teneggi en Marouane Marguoum waren met elk vier doelpunten de topschutters. Volgens RCD waren er eigenlijk zelfs 23 treffers gemaakt, maar is de scheidsrechter halverwege de tel kwijt geraakt... :heinz:
Maar goed, zal vast niet lang meer duren voor ook Blankenburg de handdoek in de ring gooit.
Dat is toch wel erg pijnlijk Bati. Z? slecht zou het toch ook niet hoeven te zijn in Ridderkerk, gezien de selectie?
Zeer pijnlijk. Vroeg op voorsprong komen en in blessuretijd weer tegen een nederlaag oplopen. Ik vind het moeilijk om een inschatting te maken van de selectie omdat ik de rest van de competitie niet ken, maar weet wel dat RVVH tot nu toe nog geen volledig fitte selectie heeft gehad. Dat helpt niet mee voor een nieuwe trainer met nieuwe idee?n.
S?nmez, volgens mij was dat de speler die ik bij Leonidas er bovenuit vond steken toen ik daar nog wel eens kwam. Klinkt goed. Beetje versterking kan dit team wel gebruiken.