District West II

de waan

Well-known member
Uitslagen in de 4e klasse B. Dit gaat toch ook helemaal nergens meer over:

Celeritas - GSC/ESDO 1 - 25
HSV DUNO - PGS-VOGEL 1 - 0
HVV Hercules - SV Madestein 13 - 0
SV Houtwijk - SV Erasmus 8 - 0
SV Loosduinen - VCS 26 - 1

Hekkensluiter Wanica Star kwam niet in actie.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Uitslagen in de 4e klasse B. Dit gaat toch ook helemaal nergens meer over:

Celeritas - GSC/ESDO 1 - 25
HSV DUNO - PGS-VOGEL 1 - 0
HVV Hercules - SV Madestein 13 - 0
SV Houtwijk - SV Erasmus 8 - 0
SV Loosduinen - VCS 26 - 1

Hekkensluiter Wanica Star kwam niet in actie.

Zo dan, dat is wel heel absurd. Hoe kunnen die uitslagen zo groot zijn?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is wel een extreme ronde, zo te zien. De afgelopen weken waren de uitslagen een stuk minder hoog
 

noordooster

Well-known member
Als dat structureel is voor de za. 4e klasse in West II, lijkt me de oplossing niet erg moeilijk.
Er zijn 8 za. 4e klassen in dit district.
Je kunt toch 3 of 4 5e klassen cre?ren, waardoor er minder grote verschillen ontstaan in 1 competitie ?
Er zijn tenslotte wel meer districten met standaard 5e klassen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als dat structureel is voor de za. 4e klasse in West II, lijkt me de oplossing niet erg moeilijk.
Er zijn 8 za. 4e klassen in dit district.
Je kunt toch 3 of 4 5e klassen cre?ren, waardoor er minder grote verschillen ontstaan in 1 competitie ?
Er zijn tenslotte wel meer districten met standaard 5e klassen.

De 5e klasse daar is enkele jaren geleden juist opgeheven. Ik vraag me af of dat verstandig was als je nu de verschillen in de 4e klasse ziet.
 

Fregge

Well-known member
Als dat structureel is voor de za. 4e klasse in West II, lijkt me de oplossing niet erg moeilijk.
Er zijn 8 za. 4e klassen in dit district.
Je kunt toch 3 of 4 5e klassen cre?ren, waardoor er minder grote verschillen ontstaan in 1 competitie ?
Er zijn tenslotte wel meer districten met standaard 5e klassen.

Misschien met de zondag mengen. En ze verplichten op zondag te voetballen. Moet werken.
 

de waan

Well-known member
De 5e klasse daar is enkele jaren geleden juist opgeheven. Ik vraag me af of dat verstandig was als je nu de verschillen in de 4e klasse ziet.

Alsof je wat te zoeken hebt in een standaardklasse als je met 26-1 verliest. Dan moet je gewoon lekker reserve 5e klasse gaan spelen of zo.
 

Unregistere

Well-known member
Zuur voor FC Maense, de 31-0 tegen SDV uit de boeken.

Je bent trouwens lekker aan het speuren op VoetbalRotterdam dus? Leuk! :duim:
 

Joost

Well-known member
Je komt er als KNVB zijnde in maart pas achter dat een club de eerste 7 duels met een niet-speelgerechtigde speler gespeeld hebt? WTF...

En eerder waren er al 2 duels overgespeeld.

Ik vermoed dat er wat gefraudeert is met spelerspasjes.
 

Unregistere

Well-known member
In 3D zondag is Meeuwenplaat bezig het kampioenschap te vergooien. Vorige week werd de eerste mogelijkheid al verspeeld door een 3-1 nederlaag bij FC IJsselmonde en vandaag werd op eigen veld verloren van runner-up Virtus. De Brabanders staan daardoor ineens nog maar een punt achter. Meeuwenplaat staat dus nog wel bovenaan en heeft zeker nog de beste papieren, want volgende week zullen ze uit bij COAL vast kunnen winnen. Zou wel wat zijn, hebben heel het jaar bovenaan gestaan....

Het Dordtse Dubbeldam, ook in deze afdeling, gaat zo goed als zeker nacompetitie om promotie spelen. RCD, de andere Dordtse vertegenwoordiger, eindigt in de middenmoot.

Unitas, de kampioen van 1B, speelde vandaag voor de tweede keer in korte tijd tegen Hoogland. Dat was de laatst overgebleven 'concurrent', onlangs werden de Gorcumers kampioen door bij Hoogland te winnen. Er is nog geen spoor van verslapping bij de brigade van trainer Rick Adjei, want vandaag werd het 5-0 voor Unitas. Opvallend feitje is dat door deze uitslag vermoedelijk de tweede periode naar Nieuwerkerk gaat. Die gaan dan nacompetitie spelen om promotie naar de hoofdklasse, terwijl ze stoppen met zondagvoetbal. Mochten ze de periode nog verspelen aan Hoogland, dan is de kans groot dat Nieuwerkerk op basis van de ranglijst ook naar de nacompetitie mag. Toch bijzonder.
 
Bovenaan