Unregistere
Well-known member
Geen offici?le volgens mij. Maar lijkt een kwestie van tijd voor in elk geval SC Feyenoord (1B za), Unitas (1B zo), Soccer Boys (3A za), Meeuwenplaat (3D zo) en OVV (4G za) kampioen zijn.
https://twitter.com/JozefvdVooren/status/993390519194615808?s=19
Eens kijken of er binnenkort ook eindelijk eens spijkers met koppen geslagen worden.
Dat vind ik wel een heel raar alternatief. Want waarom dan apart? En welke clubs zouden daar daar dan in gaan spelen?Dit is wat ik al een keer had aangekondigd. En gisteren ook bij Westlandia opgevangen van een insider.
Als er geen weekend voetbal mogelijk wordt dan komt er een idee op tafel waarbij de hele zondagsectie op de zaterdag gaat spelen. Wel apart uiteraard.
Dit om verloop van spelers naar zaterdagclubs tegen te gaan.
Ik blijf het een aardig alternatief vinden. Het onstaan van 2 bonden in 1 bond zeg maar.....
Dat vind ik wel een heel raar alternatief. Want waarom dan apart? En welke clubs zouden daar daar dan in gaan spelen?
Willen zaterdagverenigingen dat overstappen met behoud van niveau niet ? Vreemd.
Dat ze minder zin hebben in het zgn weekendvoetbal met aanvangstijden op zaterdag van 17 , 18, 19 of 20 uur en met competitiewedstrijden die op allerlei verschillende tijden worden afgewerkt vind ik begrijpelijker.
Laat dan de zondagverenigingen maar doen zoals jij voorstelt, de Kok.
Maar hebben al die clubs uit Den Haag e.o. in die enige 4e klasse wel zin om hun competitie op zaterdag af te werken ?
De helft van die clubs heeft ook al een standaardteam op zaterdag.