District Oost

bqandy

Well-known member
Een van mijn jeugdclubs ABS uit Bathmen is via de nacompetitie na drie jaar vierde klasse gepromoveerd. Hoger heeft ABS nooit gespeeld.

Baggio

Active member
In Oost dit jaar een aantal opmerkelijke prestaties:

CSV'28 - promoveert voor het 3e seizoen op rij en spelen na de zomer 1e klasse!
SV Losser - promoveert voor de 3e keer in 4 jaar tijd en spelen na de zomer 1e klasse!
DSVD - voor het 2e seizoen op rij kampioen geworden en spelen na de zomer 1e klasse!
SV Enter - promoveert voor de 2e keer in 3 jaar tijd en spelen na de zomer 2e klasse!

CSV ken ik niet zo goed, de overige clubs wel en zijn wat mij betreft een voorbeeld van hoe een dorpsclub met behoud van eigen identiteit stappen kan maken. Die kunnen dus in het rijtje NEO, TVC, Bon Boys worden ingevoegd.

de waan

Well-known member
CSV'28 is jarenlang een zware underperformer geweest. Zijn ooit verhuisd naar de gigantische nieuwbouwwijk Stadshagen, dus heel veel (en ook wel goede) jeugd, maar ze bleven met het eerste altijd maar hangen in de vierde klasse. Eerste klasse zal ook wel het plafond zijn.

noordooster

Well-known member
CSV'28 is jarenlang een zware underperformer geweest. Zijn ooit verhuisd naar de gigantische nieuwbouwwijk Stadshagen, dus heel veel (en ook wel goede) jeugd, maar ze bleven met het eerste altijd maar hangen in de vierde klasse. Eerste klasse zal ook wel het plafond zijn.
Temeer omdat goalgetter Diek Hakstege komend seizoen voor Rohda Raalte gaat spelen.

bqandy

Well-known member
Ik pas al jaren met enige regelmaat op het huis van mijn broertje in Stadshagen. Die wijk heeft inmiddels zo'n 30 duizend inwoners en je zag CSV in die periode ook echt groeien. Die verhuizing was een schot in de roos. Het is de enige voetbalclub in de wijk met veel gezinnen.
De broertjes Reijnders hebben er in hun jeugdjaren gespeeld en als Tijjani van club wisselt levert dat CSV heel wat geld op.

Joost

Well-known member
Ik was de wijk eens aan het bekijken op Google Maps maar het is wel grappig dat er een Katholieke basisschool ligt schuin tegen het complex van CSV.

Bovenaan