De Groene Scout
Well-known member
Wat een amateuristisch gestuntel weer van onze voetbalbond.
Ook van mij want dit is Zuid1 en geen OostWat een amateuristisch gestuntel weer van onze voetbalbond.
Je zou dit kunnen scharen onder 2.4.5 van het Handboek Competitiezaken: "Teams uit de eerste klasse en lager zijn ook verplicht om met het eerste elftal uit te wijken naar een ander speelveld wanneer het hoofdveld vanwege een slechte gesteldheid niet bespeelbaar is."Ik kan in het reglement niets vinden over het staken wegens duisternis.
Dat gaat over de hele wedstrijd.Je zou dit kunnen scharen onder 2.4.5 van het Handboek Competitiezaken: "Teams uit de eerste klasse en lager zijn ook verplicht om met het eerste elftal uit te wijken naar een ander speelveld wanneer het hoofdveld vanwege een slechte gesteldheid niet bespeelbaar is."
Staat niet specifiek beschreven. Kan me voorstellen dat als het hoofdveld bij een club natuurgras is en het de eerste helft zo hard regent dat het veld niet meer bespeelbaar is, dat men dan uitwijkt naar een ander veld.Dat gaat over de hele wedstrijd.
Maar in het artikel staat dat Vivoo dat ook heeft voorgesteld om de penaltyserie op een ander veld af te werken.
Gisteren geweestWanneer wordt er geloot voor de volgende bekerronde?
Ik had het gezien, maar toch bedankt!Gisteren geweest
SVZW had een prima weekend zonder zelf te spelen.Op iets meer dan 1/3e van de competitie het aantal titelkandidaten al reduceren tot twee lijkt me wat overdreven.
NEO-Bon Boys werd overigens afgelast, naar ik begreep vanwege een sterfgeval bij NEO.