District Noord

Abubakari

Well-known member
VVG moest vanmiddag winnen om kans te blijven houden op lijfbehoud, thuis tegen VEV'67, die staat 1 plek boven VVG, ??n na laatste. Waar bij VVG voor de winterstop niks lukte lijkt alles na de wintersop op zijn plek te vallen, 7-0 gewonnen en dan ook nog vier keer de lat geraakt en twee 100% strafschoppen niet gekregen. het had vanmiddag kortom ook makkelijk 10 of 12-0 kunnen zijn want behalve de ballen tegen de lat en penaltys kregen ze nog een stel enorme kansen die er niet in gingen. Tim van der Molen maakte er vanmiddag 5. Ze hebben nu nog maar 3 verliespunten meer dan Be Quick en ook VEV'67 is nog in te halen. Gat is 3 punten, maar VEV heeft nog wel een wedstrijd minder.

De topper in 1E Buitenpost-Drachtster Boys eindigde in 1-1, Buitenpost houdt 5 punten voorsprong.

Mamio ook een aardige zege, 11-3. :duim:

Abubakari

Well-known member
In 1 wedstrijd meer gescoord dan in alle thuiswedstrijden voor de winterstop. En vd Molen motm, daar zal niemand het mee oneens zijn denk ik.

Unregistere

Well-known member
Kijk aan, mooie verslagen!

Sowieso is het fenomeen 'man of the match' volgens mij enigszins op zijn retour. Hoor het zelden meer, waar het tien jaar geleden bij vrijwel iedere club standaard was dat kort voor tijd de man van de wedstrijd werd omgeroepen. Altijd mooi als er daarna nog iets cruciaals gebeurde...

Joost

Well-known member
Kijk aan, mooie verslagen!

Sowieso is het fenomeen 'man of the match' volgens mij enigszins op zijn retour. Hoor het zelden meer, waar het tien jaar geleden bij vrijwel iedere club standaard was dat kort voor tijd de man van de wedstrijd werd omgeroepen. Altijd mooi als er daarna nog iets cruciaals gebeurde...

Ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien bij ons in Limburg. Wel was er gisteren iemand die zich in een mascottepak had gehesen.

Unregistere

Well-known member
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien bij ons in Limburg. Wel was er gisteren iemand die zich in een mascottepak had gehesen.

Mooi is dat altijd ja. Je ziet er wel steeds minder, maar vond het altijd wel vermakelijk als er een zebra of een haan over het veld liep te dansen.

Die quiz van Abu is voor mij niet te doen vrees ik.

de waan

Well-known member
Mascottes heb ik dan weer zelden of nooit gezien.

In het Apeldoornse was er gisteren wel een aardige pupil van de week, namelijk de zoon van de trainer van de tegenstander. Zijn voorspelling van de uitslag: 5-0.

Unregistere

Well-known member
Mascottes heb ik dan weer zelden of nooit gezien.

In het Apeldoornse was er gisteren wel een aardige pupil van de week, namelijk de zoon van de trainer van de tegenstander. Zijn voorspelling van de uitslag: 5-0.

Da's ook een mooi verhaal, haha. Kwam zijn voorspelling uit?

Hier de onbetwiste mascottekoning uit de regio Rijnmond, al is-ie volgens mij helaas gestopt:

img-20121103-wa008.jpg

Zebra Rinus!!!

Unregistere

Well-known member
Nee, papa won.

Ai. Als trainer wel te begrijpen, maar als vader wel vervelend om je kind te moeten teleurstellen. Daar zal vast nog over gesproken zijn. Hoewel, de meeste pupillen van de week interesseert het doorgaans uiteindelijk niet veel wat de uitslag was.

de waan

Well-known member
Ik zag een mooie foto langs komen van na de wedstrijd, dat zit wel snor.

Pap had de punten ook iets te hard nodig.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Nog iemand zin om Knickerbocker te worden?

Ik ga zaterdag denk ik even kijken, is het weer Mamio on tour en dan uit naar Knickerbockers, topper in 3C. Al is de kampioen in 3C wel zo'n bekend denk ik.

Abubakari

Well-known member
Noordwolde kreeg zaterdag alvast even te zien dat ze zich geen illusies hoeven te maken, Noordwolde-HFC'15 1-6.

HFC'15 zondag heeft zich kort voor de start van de competitie terug getrokken uit 3A.

Bovenaan