District Noord

Deathprod

Well-known member
Ik zag dat onlangs het faillissement van vv Kiel-Windeweer in hoger beroep is teruggedraaid. Dat lukt volgens mij niet zo vaak.

Abubakari

Well-known member
VV Groningen-buh kwiek 3-0!
Ga je er het hele seizoen elke thuiswedstrijd heen, winnen ze prompt als je niet gaat... Ik was naar PKC'83-Oranje Nassau, stond wat meer op het spel, stadsderby bovendien, 4-2 bij rust en dat was ook de eindstand.

bqandy

Well-known member
Ik zag dat onlangs het faillissement van vv Kiel-Windeweer in hoger beroep is teruggedraaid. Dat lukt volgens mij niet zo vaak.

Dat was ook een vieze truc van de gemeente om Kiel Windeweer uit het onderkomen te krijgen dat door meerderen gebruikt wordt. De club kreeg onduidelijke schulden aangenaaid, omdat de gemeente wilde dat het onderkomen weer alleen een dorpshuis werd. Kort door de bocht gezegd. :)

bqandy

Well-known member

SanMark.

Well-known member
Ik weet niet hoeveel er rechtstreeks degraderen maar het lijkt mij dat Meppel zich wel veilig moet kunnen spelen. Andere coach voor het team lijkt ook een verbetering.

Abubakari

Well-known member
De club die laatste eindigt degradeert rechtstreeks.
Nummers 12 en 13 spelen nacompetitie, daarvan degradeert er ook 1.

Mug

Member
Alcides aanvoerder Eric Jan Lijzen (37) stopt na dit seizoen.

Een sieraad voor de voetbalsport stopt. Wat een liefhebber , altijd strijdend, een winner. Je hebt hem liever bij je in de ploeg dan bij de tegenstander.Alles heeft hij meegemaakt. Profvoetbal , betaald amateurvoetbal en gewoon amateur.Zware blessures en toch weer terugkomen.Bedankt Eric Jan en sluit het seizoen mooi af met een prijs.

Abubakari

Well-known member
5aad587cbc473-IMG_5766.JPG

Vandaag de eerste klasse (wel weer genoeg ON gezien de laatste weken, ook niks gemist, voor de verandering een keer een degelijke 2-0 ipv een wedstrijd met veel doelpunten) gelaten voor wat ie was en Mamio on tour gedaan, SC Stadspark uit. Een typische Mamio wedstrijd met veel misbaar, geschutter over en weer en veel kansen. En 5 goals. Mamio won met 2-3. Daarna nog een half uur Groen Geel-NEC Delfzijl gezien, stond 1-2, werd nog 2-4 met een doelpunt van invaller en Dokkumer Jelle Teitsma. En gezien waarom Groen Geel ook in de tweede klasse degradatiekandidaat is. Mijn god wat een geschutter achterin. Drie keer balverlies bij de laatste man met iedereen voor de bal, drie keer een NEC'er vrij voor de keeper. Oogst, 1-3, een misser en een strafschop waaruit in de slotminuut de 2-4 viel.

Abubakari

Well-known member
Op mijn weblog staat de foto (wat zeg ik, nog veel meer foto's) ook en daar mag je zelf de andere bezoekers spotten (hint>>>naast de dug out).
https://abubakaridevries.wordpress....es-sc-stadspark-mamio-3c-groen-geel-nec-d-2j/

DE foto is vlak na rust gemaakt. Bij Stadspark heb je een hooggelegen kantine, op het terras stonden nog wat mensen en na een paar minuten tweede helft kwamen er nog wat mensen bij. Ik denk dat er zo'n 30 a 40 toeschouwers waren. Jong FC speelde ook thuis. Al weet ik niet of dat echt veel uitmaakt, maar ik ben zo naief te denken van wel, want Stadspark-Mamio is een fraai affiche!

Abubakari

Well-known member
Vanmiddag naar GRC-Emmen in 1F geweest, verrassende 5-1 zege voor GRC. Emmen strijdt om de titel maar werd vandaag op alle fronten afgetroefd door GRC wat tiende staat.
Daarmee is er een gaatje geslagen met de clubs onder GRC, nuttige bonuspunten dus.

Bovenaan