Hoger dan tweede klasse is niet mogelijk. In de P/D regeling is nog een specifiek geval meegenomen;Vraagje voor de regelkenners hier (NIET voor de principe discussie! Ik herhaal, niet)
Be Quick 1 speelt in de gemengde 1e Klasse. Be Quick (za) speelt in de zaterdag 3e Klasse. Zijn daar regels voor? Hoe hoog mag Be Quick (za) komen?
Het aantal thuiswedstrijden op zondag in de eerste helft van de competitie is inmiddels gereduceerd tot twee. Alleen nog tegen WVV en Rolder Boys. Beetje jammer. De wedstrijden tegen Winsum en Velocitas staan wel zaterdag om 14.00 uur gepland. Dat valt dan wel weer mee.Be Quick trouwens best vaak op zondag viel me op. Tegen de principiële zaterdagmannetjes om 18.00, dat vind ik wel een kuttijd.
Delfstrahuizen zoekt een nieuwe trainer, en zonder trainer werd er gisteren met 9-0 verloren bij Heeg
Ze hebben er geen.Waarom zoeken ze een nieuwe trainer?
SETA neemt de grote nederlagen voor lief, voortbestaan van de club staat voorop en daar gaan ze met zijn allen vol voor, spelers ook. En dit weekend maar met 14-0 verloren, zoveel progressie in een week zie je niet veel.Iets zegt mij dat Sportclub Exloërmond Tot Afdraai en VVSV'09 de competitie niet gaan afmaken
13-0, maar 3-0 bij rust, daarna met 10 man verder ivm roodSETA neemt de grote nederlagen voor lief, voortbestaan van de club staat voorop en daar gaan ze met zijn allen vol voor, spelers ook. En dit weekend maar met 14-0 verloren, zoveel progressie in een week zie je niet veel.
Ah oke. Ik meende dat die van vorig jaar er nog zat.Ze hebben er geen.
Ja, maar die is, denk ik, vrij abrupt opgestapt. Want in de beker en tegen Sleat was hij er nog gewoon.Ah oke. Ik meende dat die van vorig jaar er nog zat.
13-0, maar 3-0 bij rust, daarna met 10 man verder ivm rood