Ja, Wesley was not amused (tikkeltje dan) dat "die nieuwe" door hem ging praten toen Wesley in de uitzending was.
En in de rust even een praatje met hem gemaakt.
VVG speelde voor de beker tegen Amicitia, bij rust 3-0, toen vonden ze het wel best. Geven ze 90 minuten gas dan wordt het inderdaad wel een nulletje of 7 denk ik.
Ik vrees dat er volgend seizoen wel weer wat meer Groninger derde klassers en wat minder tweede klassers zullen zijn. GVAV viel me vorige week ook al niet mee, Velocitas was vandaag dramatisch, Amicitia en Helpman staan onderin, GB verliest met 6-0 van Emmeloord wat tot dan toe (inclusief beker) al enkele zware nederlagen te verduren had gekregen, dan hebben we Forward nog (die me wel verrassen na ook een serie vette verliezen nu opeens twee prima zeges) en SC Stadspark wat ook al 2 van de 3 duels verloor. Nou zullen ze er vast niet allemaal uitvliegen, maar ik denk wel dat de meeste stads tweede klassers in de rechterrijtjes van 2K en 2L zullen eindigen.
Maar goed, de komende twee weken speelt GRC weer thuis, dus ijs en weder dienende dan weer twee zondagen eerste klasse voetbal.