Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Pfff, auteursrecht inbreuk. Toch maar even de totale vernietiging van Arsenal kijken.
 

erka

Well-known member
Ik snap het verhaal nu. Dat meisje Cynthia, die is hartstikke slim. Precies wat die vrouw van begeleid wonen zegt.
 

erka

Well-known member
Ik heb zojuist ook de eerste keer (uit 1997) van deze familie weer teruggekeken. Ik ben nog steeds van deze twee docus onder de indruk. Indrukwekkend en intriest verhaal. En wat een veerkracht hebben die kinderen, allemaal op hun eigen manier. Vooral Cynthia met twee verstandelijk gehandicapte, gescheiden ouders, een broertje en drie zussen die ook allemaal een verstandelijke beperking hebben, allemaal vroeg uit huis geplaatst en tig pleeggezinnen en opvangtehuizen doorgemaakt. De moeder is een goed mens, alleen kan de gevolgen niet overzien en begrijpt andere mensen niet. En zet daardoor vijf kinderen op aarde, mede omdat vader net zo lang door wil gaan tot ze een keertje een mogen houden. En Cynthia nu maar voor haar zorgen. Respect hoor, wat een bikkel ben je dan.
 

Jozsef

New member
Poeh, wat een heftig verhaal man.

Ik kan echt niet naar zulke programma's kijken. :sad: E?n keer wel gelukt: https://www.npo.nl/2doc/28-11-2016/KN_1686076

Heb je gelijk een beetje een idee hoe het er hier thuis aan toegaat. Die situatie is wel enigszins vergelijkbaar.
Dennis woont nog thuis. Het moment dat ze in die docu Daan daar achterlaten.... Allemachtig wat heftig. Die moeder ook, brrr.
Dat moment komt hier ook ooit. Ik denk er niet aan, wil er ook niet aan denken. Zolang het nog kan, blijft ie hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan