Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Ik denk dat ik daarom maar op DENK gaan stemmen. Die hebben in hun doorrekening extra bate uit gaswinning zitten. Die gooien dus vol die gaskraan open.

Open met die kraan, Limburg hebben we ook uitgemolken met de mijnen maar toen hoorde je de Groningers niet.
 

Janssen

Well-known member
Ha, wij spreken elkaar thuis altijd met de achternaam aan. Ik h?b niet eens een voornaam.
 

inhethoekje

Active member
Hoop zo meteen wel weer om een geschil van recht op overpad en anders overhangende coryfee?n.

Niks Hollandser als een land opmeter in een te grote fluorescerende jas die zegt dat de erfgrens 3 cm te ver naar links staat.
Ik hou daarvan, dat geneuzel over 1 cm, heerlijk, en vooral niks meer tegen elkaar zeggen want ja, 1 cm, je zult het maar te kort komen in bed.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Hoop zo meteen wel weer om een geschil van recht op overpad en anders overhangende coryfee?n.

Niks Hollandser als een land opmeter in een te grote fluorescerende jas die zegt dat de erfgrens 3 cm te ver naar links staat.
Ik hou daarvan, dat geneuzel over 1 cm, heerlijk, en vooral niks meer tegen elkaar zeggen want ja, 1 cm, je zult het maar te kort komen in bed.

Volgende week gaat er een boom terziele in mijn tuin. Een buurvrouw is het er niet mee eens omdat ze er schaduw van krijgt al de zon schijnt.
Mag jij raden wat ik ga doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan