Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Well-known member
Als er naast Inge de Bruijn ook echt bekende Nederlanders werden genoemd was het een grap geweest.
 

inhethoekje

Active member
Ja hoor, weer iemand die te lui is om te poepen en te bewegen maar wat heeft dat kind?

ADHD!


(wel roken en energiedrankjes naar binnen werken)


Echt, ik krijg rode vlekken in de nek als iemand zegt dat hij of zij adhd heeft.
De partij die de Wajong uitkering afschaft krijgt mijn stem.
 

Janssen

Well-known member
Met een peuk in je smoel staan te vertellen dat het helemaal niet goed gaat met het kind.
 

inhethoekje

Active member
Of zeggen dat je een kinderopvang niet vertrouwt want daar worden baby's verkracht en ontvoerd.
Onderwijl een peuk opstekend bij het kind.

Ik heb ADHD,maar ik ben nog te lui om mijn kind te verzorgen dus dat mag mijn nieuwe vriendje doen (niet de vader dus voor dat ventje heb ik nog re....) , 5 dagen per week, want ja ik heb adhd.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Ze heeft wel wat geils idd maar je wil niet weten hoeveel mannen daar al in gespoten hebben....

Als ze elke dag netjes doucht zie ik het probleem niet.
Als je een dure en knappe callgirl besteld moet je ook niet denken dat je haar eerste spannende afspraak bent.
 

Janssen

Well-known member
8aafdb0f78acd3bec4b0820f8964b31b.jpg


Lekker hoor!
 

Batigoal

Well-known member
Gelukkig was haar dyslexie aan het eind van de aflevering spontaan verdwenen en had ze een babysitt.... ehh vriend geregeld. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon de gaskraan verder open, dan kunnen we heel veel mooie dingen doen. Met een beetje mazzel vluchten de Groningers de grens over naar Duitsland.
 

inhethoekje

Active member
Mijn oudste zoon heeft een Wajong, waar hij, en wij veel plezier aan beleven. Zullen we iets anders uitkiezen om op te bezuinigen in dit buitenproportioneel welvarend land?


Gezinnen zoals jij hebben het nodig,iemand die nog te lui is om het aan te vragen omdat roken iets belangrjiker is misbruiken die uitkering.
ok?,afschaffen is kort door de bocht,maar dan toch zeker veel strengere controles bij jongeren die met wat moeite gewoon kunnen meedraaien in de maatschappij.

Vertel mij maar eens wat dit kind had, ik zag geen ADHD, geen seconde heb ik gedacht:

Zo, die heeft adhd,die verdient een wajong uitkering.
 

inhethoekje

Active member
Gewoon de gaskraan verder open, dan kunnen we heel veel mooie dingen doen. Met een beetje mazzel vluchten de Groningers de grens over naar Duitsland.


Hou toch op met die Groningers,de sluiting van de mijnen in Limburg had een veel grotere impact op de bevolking als die paar scheurtjes in een schuur.

Vond het gisteren echt een g?nante vertoning bij Pauw,wat een triest volk.

En dan Rutte de schuld geven voor iets wat 60 jaar geleden is besloten.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Hou toch op met die Groningers,de sluiting van de mijnen in Limburg had een veel grotere impact op de bevolking als die paar scheurtjes in een schuur.

Vond het gisteren echt een g?nante vertoning bij Pauw,wat een triest volk.

Ik denk dat ik daarom maar op DENK gaan stemmen. Die hebben in hun doorrekening extra bate uit gaswinning zitten. Die gooien dus vol die gaskraan open.
 

Jozsef

New member
Gezinnen zoals jij hebben het nodig,iemand die nog te lui is om het aan te vragen omdat roken iets belangrjiker is misbruiken die uitkering.
ok?,afschaffen is kort door de bocht,maar dan toch zeker veel strengere controles bij jongeren die met wat moeite gewoon kunnen meedraaien in de maatschappij.

:duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan