Ze heeft wel wat geils idd maar je wil niet weten hoeveel mannen daar al in gespoten hebben....Tatum is nog steeds lekker trouwens! Ik ben al fan sinds Tatum & Jennifer.
Ze heeft wel wat geils idd maar je wil niet weten hoeveel mannen daar al in gespoten hebben....
Ik bestel alleen maagdelijke callgirlsAls ze elke dag netjes doucht zie ik het probleem niet.
Als je een dure en knappe callgirl besteld moet je ook niet denken dat je haar eerste spannende afspraak bent.
Ik bestel alleen maagdelijke callgirls
De partij die de Wajong uitkering afschaft krijgt mijn stem.
Mijn oudste zoon heeft een Wajong, waar hij, en wij veel plezier aan beleven. Zullen we iets anders uitkiezen om op te bezuinigen in dit buitenproportioneel welvarend land?
Gewoon de gaskraan verder open, dan kunnen we heel veel mooie dingen doen. Met een beetje mazzel vluchten de Groningers de grens over naar Duitsland.
Hou toch op met die Groningers,de sluiting van de mijnen in Limburg had een veel grotere impact op de bevolking als die paar scheurtjes in een schuur.
Vond het gisteren echt een g?nante vertoning bij Pauw,wat een triest volk.
Gezinnen zoals jij hebben het nodig,iemand die nog te lui is om het aan te vragen omdat roken iets belangrjiker is misbruiken die uitkering.
ok?,afschaffen is kort door de bocht,maar dan toch zeker veel strengere controles bij jongeren die met wat moeite gewoon kunnen meedraaien in de maatschappij.