Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wigboldus

Well-known member
Ik kan echt niet naar zulke programma's kijken. :sad: E?n keer wel gelukt: https://www.npo.nl/2doc/28-11-2016/KN_1686076

Heb je gelijk een beetje een idee hoe het er hier thuis aan toegaat. Die situatie is wel enigszins vergelijkbaar.
Dennis woont nog thuis. Het moment dat ze in die docu Daan daar achterlaten.... Allemachtig wat heftig. Die moeder ook, brrr.
Dat moment komt hier ook ooit. Ik denk er niet aan, wil er ook niet aan denken. Zolang het nog kan, blijft ie hier.

heftig zeg.
 

gevegt

Well-known member
Goverdrdegodver, 1 keer verkeerd zappen en op RTL4 redden ze het om mijn oren voor minimaal een half uur te vernielen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik zag net die Nathan Rutjes een beetje onzin verkondigen met een heel blij hoofd bij Humberto Tan. Dat schijnt hij vaker te doen.
Dat kan ook prima in de categorie 'slechte TV':duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Tuurlijk is hij wel een beetje ?berpositief maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel een vrolijke gast is. Prima toch? Er zijn al genoeg van die arrongante over het paard getilde randdebielen in de voetballerij dus wat dat betreft vind ik het een welkome afwisseling.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zolang hij maar niet een serieus podium krijgt, met z'n hippiegeleuter. Leuk voor Dumpert enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan