Op de dag van de bekerfinale is uiteraard ook weer de Finaltag der Amateure!
Finaltag der Amateure 2024 - FUSSBALL.DE
Die neue Auflage des Finaltages der Amateure wird am Tag des DFB-Pokalfinales, am 25. Mai 2024, ausgetragen. FUSSBALL.DE gibt den Überblick über alle Finalspiele.fussball.de
Cottbus v Babelsberg vind ik ook wel mooi en zeker die echt kleine affiches hebben ook wel wat. Alemannia v Bonner SC ga ik toch wel kijken.Weinig aansprekende namen dit keer. Alleen RW Oberhausen-RW Essen en Dynamo Dresden-Erzgebirge Aue zijn interessant.
Bonner is niet zo groot qua fans toch?Cottbus v Babelsberg vind ik ook wel mooi en zeker die echt kleine affiches hebben ook wel wat. Alemannia v Bonner SC ga ik toch wel kijken.
Omdat ze in Bonn het stadion aan het renoveren zijn wordt het bij Viktoria Koln gespeeld. Daar kunnen er maar 8343 in. Alemannia heeft 60% van de tickets gekregen, Bonn 25% en neutraal 15%. Jammer dat ze die finalelocatie al voor jaren hebben vastliggen want dit had ook in het stadion van 1.FC Koln gespeeld kunnen worden.
Nee, hup Leverkusen. Kaiserslautern heb ik een gruwelijke hekel aan...Hup Kaiserslautern!
JMD doelt waarschijnlijk op de confrontatie uit 2001. Maar goed, dat waren onze supporters die zich misdroegen. Eric Gerets was toen wel een baas trouwens ...Hoe kun je een hekel aan Lautern hebben?
Nee, dat kwam al door die van 2 seizoenen eerder... 1998/99. En in 2001 speelde Basler mee bij Lautern, wat een eikel.JMD doelt waarschijnlijk op de confrontatie uit 2001. Maar goed, dat waren onze supporters die zich misdroegen. Eric Gerets was toen wel een baas trouwens ...
Ik ben er geweest in de 3. Liga tegen Zwickau. Dramatische pot voetbal, 0-0 en het zat echt niet vol; 15.913. Daarna daar naar Strasbourg-Amiens, net zo dramatisch en ook 0-0.100.000 inwoners. Zelfs in de 3e liga stadion elke keer nagenoeg vol. Lautern past echt in het rijtje Schalke, Frankfurt en Bremen voor mij.
Een grote club die vooral voor 2000 in de Bundesliga speelde. Erg fraai was het kampioenschap in 97 in de 2de Bundesliga en het jaar erop meteen kampioen worden van Duitsland.Als ik ze niet ken dan ken ik ze niet