DFB Pokal

ALenstra

Well-known member
Volgens mij in de 80er jaren een subtopper die vaak Europees speelde en ook een keer Real Madrid vernederde.
 

erka

Well-known member
Kijk Duits voetbal sinds je dat live kan zien zoals nu op viaplay

Nooit Sportschau gekeken? Vanaf het begin in de Bundesliga. Kaiserslautern was begin jaren 80 en vooral in de jaren 90 een echt grote club qua prestaties. 1991 kampioen van Duitsland onder Kalli Feldkamp met Stefan Kuntz als sterspeler. Daarna aantal jaren in de top, ook nog een keer 2e. Met de Tsjechische spits Pavel Kuka. En paar keer de beker gewonnen. Toen onverwacht gedegradeerd in 1996, kampioen 2e BL in 1997 en kampioen van Duitsland in 1998. Onder superheld Otto Rehhagel. Na 2000 nog een aantal jaren subtop Bundesliga met Miroslav Klose. En toen in extreem verval geraakt.
 

André

Well-known member
In mijn jeugd ging ij zelf veel naar voetbal of keek studio sport
Vroeger was ik niet veel thuis
Tour ook pas vanaf indurain zijn zeges
 

ALenstra

Well-known member
Alemannia Aachen inmiddels op 4-2 tegen Bonner SC in de Mittelrhein Pokal. Daarmee lijken ze de dubbel te pakken.
 

ALenstra

Well-known member
In de Sachsen Pokal hebben Dynamo Dresden en Erzgebirge Aue nog niet gescoord en lijkt er een verlenging aan te komen.
 

erka

Well-known member
Ik krijg nu het staartje mee, maar ongelofelijk weer hoeveel publiek bij deze amateurfinales is.
 

erka

Well-known member
En na de cupfinal nu de Duitse. Prachtige tifo van Kaiserslautern alvast met een enorme duivel.
 

erka

Well-known member
Die van Kaiserslautern kunnen ook geen sfeer maken zonder dat zielige vuurwerk. Ook daar zit volk dat te dom om te poepen is.
 
Bovenaan