Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond komt de nieuwe selectie van HSC'21 voor het eerst bij elkaar. Vanaf donderdag 29 juni wordt gestart met deel 1 van de voorbereiding.
 

Unregistere

Well-known member
Bijzonder, al die vrouwtjes met handtasjes die daar rondlopen in het filmpje. :eek:mg:

Ja, dat is de nieuwe markt die in het voetbal wordt aangeboord. Steeds meer vrouwen, op ?n naast het veld. :p

Ben ook nog niet kapot van de impressies. Maar het huidige complex is ook wel wat aan het verouderen, dus ik snap de beweegredenen wel. Al is het de vraag of de dorpse charme behouden kan blijven in zo'n modern bouwwerk.
 

Ceephax

New member
Van der Zee benaderde afgelopen weekeinde opnieuw diverse zondagclubs om tegen een financi?le compensatie en een vergoeding (enkele tienduizenden euro?s) over te stappen naar de zaterdag. Opnieuw tevergeefs.
 

Unregistere

Well-known member
Ik begreep gisteravond dat HBS en Quick (via de woordvoerder van Scheveningen) in de inmiddels befaamde groepsapp hebben laten doorschemeren eventueel nog belangstelling te hebben om toch een jaartje naar de zaterdag te gaan. Maar hoe serieus dat is?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik begreep gisteravond dat HBS en Quick (via de woordvoerder van Scheveningen) in de inmiddels befaamde groepsapp hebben laten doorschemeren eventueel nog belangstelling te hebben om toch een jaartje naar de zaterdag te gaan. Maar hoe serieus dat is?

Borrelpraat; niet serieus nemen dus.
 

de waan

Well-known member
Als de KNVB dat geldt steekt in het 'schadeloos' stellen van de 3e-div-zaterdagclubs voor de gederfde inkomsten nav 5 Jongploegen zouden de problemen misschien al opgelost zijn.

Laat ze dan eerst maar eens objectief aantonen welke schade ze lijden van de beloftenploegen. De enige wedstrijd die ik afgelopen seizoen in de tweede Divisie heb gezien waar meer dan 100 uitsupporters waren was Spakenburg-GVVV (een derby dus). Bij de meeste wedstrijden lag dat aantal tussen de 20 en 75 schat ik zo in.
 

Unregistere

Well-known member
Waan en Groene mogen op dag 1 gelijk naar nieuwkomer De Meern en we hebben al direct een forumduel tussen Unnekuukse en bqandy!

Blauw Geel begint bij Dongen. Da's ook nog goed aan te reizen toch, Fregge? Al is het natuurlijk niet echt een derby.

Quick '20 - Quick gelijk op dag twee, zijn ze daar ook maar vanaf.
 

Fregge

Well-known member
Dongen is 57 kilometer. Wij moge de lange reis van 225 kilometer op 22 april maken.
 

de waan

Well-known member
Tja, in de oude hoofdklasse hebben we wel eens een seizoen gespeeld tegen SC Enschede, Achilles'12 (Hengelo), Quick'20 en Stevo (Geesteren) en ook ook nog Rheden, Babberich en Rohda Raalte redelijk in de buurt. Gelukkig hebben we onze vrienden uit Oldenzaal weer terug.
 

Unnekuukse

Active member
Waan en Groene mogen op dag 1 gelijk naar nieuwkomer De Meern en we hebben al direct een forumduel tussen Unnekuukse en bqandy!

Blauw Geel begint bij Dongen. Da's ook nog goed aan te reizen toch, Fregge? Al is het natuurlijk niet echt een derby.

Quick '20 - Quick gelijk op dag twee, zijn ze daar ook maar vanaf.

Pittige seizoenstart voor de onzen... Vier titelkandidaten in de eerste vijf wedstrijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan