De Groene Scout
Well-known member
Vanavond komt de nieuwe selectie van HSC'21 voor het eerst bij elkaar. Vanaf donderdag 29 juni wordt gestart met deel 1 van de voorbereiding.
Bijzonder, al die vrouwtjes met handtasjes die daar rondlopen in het filmpje. mg:
Ik geloof er eerlijk gezegd geen moer van. Ik heb er niks over gehoord en hij kan toch niet zo maar lukraak wat clubs benaderen?
Ik begreep gisteravond dat HBS en Quick (via de woordvoerder van Scheveningen) in de inmiddels befaamde groepsapp hebben laten doorschemeren eventueel nog belangstelling te hebben om toch een jaartje naar de zaterdag te gaan. Maar hoe serieus dat is?
Borrelpraat; niet serieus nemen dus.
Als de KNVB dat geldt steekt in het 'schadeloos' stellen van de 3e-div-zaterdagclubs voor de gederfde inkomsten nav 5 Jongploegen zouden de problemen misschien al opgelost zijn.
Dongen is 57 kilometer. Wij moge de lange reis van 225 kilometer op 22 april maken.
Wij doen bijkans een moord voor een uitwedstrijd op maar 57 kilometer.
Waan en Groene mogen op dag 1 gelijk naar nieuwkomer De Meern en we hebben al direct een forumduel tussen Unnekuukse en bqandy!
Blauw Geel begint bij Dongen. Da's ook nog goed aan te reizen toch, Fregge? Al is het natuurlijk niet echt een derby.
Quick '20 - Quick gelijk op dag twee, zijn ze daar ook maar vanaf.