Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Quick'20 gaat lekker die lopen door naar 4-2.
De topper tussen Westlandia en De Dijk is volgens mij ook een mooi schouwspel; 3-3 inmiddels.

HSC'21 gaat naar de thee met een 2-0 achterstand, ik hoop dat het oorlog wordt in de kleedkamer, maar dat zal wel niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Krijg twee woorden door uit Dongen van een supporter die er is; 'tam' en 'gelaten'.
Zo is het nu al 1,5 jaar, maar we doen er niets mee. Heel jammer.
 

bqandy

Well-known member
Thomas Careman maakt er 4-2 van. Als het zo blijft staat Be Quick alleen bovenaan vanwege een beter doelsaldo dan De Dijk.
 

bqandy

Well-known member
Gino Fokkens mocht ook nog een paar minuten mee doen en bepaalde de eindstand: UDI'19 - Be Quick 1887 2-5.

Door de nederlaag van OJC Rosmalen is er al een aardig gat geslagen door Be Quick en De Dijk. Vijf punten voor op EVV en OJC.
Verrassend grote winst van EVV op Magreb: 4-0.
 

Unregistere

Well-known member
Wat een hoop doelpunten vandaag overal. Quick '20 dat met 5-2 wint van OJC, Be Quick dus met 2-5 bij UDI '19, EVV nu echt een monsterscore met 4-1 tegen Magreb, Westlandia - De Dijk 3-4, Dongen - HSC 4-1...

Ik begin stilaan wel te vrezen voor HSC. Zo dik verliezen bij Dongen is toch wel iets om van te schrikken, denk ik. Dongen kan thuis weliswaar wat meer dan in uitduels en heeft een aardige ploeg, maar toch.

Dennis Kaars maakte er ook weer een paar voor De Dijk. Dat vuurtje is nog niet gedoofd.

Mooi voor bqandy dat Be Quick nog altijd bovenaan staat! :duim:
 

de waan

Well-known member
Ik schrik er al niet eens meer van.

We zijn de laatste jaren steeds erg blij dat we niet leeggekocht worden, maar ik krijg stilaan het idee dat er misschien wel iets te weinig ververst is. De boel is ingekakt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Misschien moet de technische staf eens ververst worden. Die krijgen het gewoon niet aan de praat.
Alles is blijkbaar zo vrijblijvend dat ook niemand de boel oppakt om het eens over een andere boeg (hard werken of zo) gooit.
Nee, het moet vooral leuk en gezellig blijven. Flikker toch op man. Knetterhard aanpakken die gasten en helemaal verrot schelden als ze hun best niet doen.
Het is te lief, dit komt niet goed.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien moet de technische staf eens ververst worden. Die krijgen het gewoon niet aan de praat.
Alles is blijkbaar zo vrijblijvend dat ook niemand de boel oppakt om het eens over een andere boeg (hard werken of zo) gooit.
Nee, het moet vooral leuk en gezellig blijven. Flikker toch op man. Knetterhard aanpakken die gasten en helemaal verrot schelden als ze hun best niet doen.
Het is te lief, dit komt niet goed.

Nou nou moet het nu op deze manier.
 

bqandy

Well-known member
Mooi voor bqandy dat Be Quick nog altijd bovenaan staat! :duim:

Zeker. Maar er komt nu een serie wedstrijden aan waaruit moet blijken of de hoge positie geen toeval is: JVC Cuijk, OFC, Hercules, Westlandia en EVV. EVV stond zondag op het programma, maar omdat EVV twee dagen later tegen RKC voor de beker speelt is BQ - EVV verschoven naar 23 oktober.
Daarna wordt het weer wat makkelijker met twee Twentse clubs. :)
 

bqandy

Well-known member
Ik schrik er al niet eens meer van.

We zijn de laatste jaren steeds erg blij dat we niet leeggekocht worden, maar ik krijg stilaan het idee dat er misschien wel iets te weinig ververst is. De boel is ingekakt.

Dat zie je bij meer clubs. Wat nieuw bloed is altijd goed. Wat meer concurrentie voor bepaalde posities ook.
Want ik schrik toch wel van de resultaten van HSC'21. Drama.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan